تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

سردار نقدی : توانایی، ایثار، شجاعت و مقاومت رزمندگان کوهدشت در هشت سال دفاع مقدس ستودنی بود

  • کد خبر : 55636
  • 20 شهریور 1393 - 16:22

  به گزارش میرملاس ؛ سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت به دلاورمردی‎ها و رشادت‎های رزمندگان استان لرستان اشاره کرد و گفت: توانایی، ایثار، شجاعت و مقاومت رزمندگان کوهدشت در هشت سال دفاع مقدس ستودنی بوده است. وی عنوان داشت: حضور دو گردان با عظمت و اقتدار از کوهدشت در جبهه جنگ […]

IMG13245151

 

به گزارش میرملاس ؛ سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت به دلاورمردی‎ها و رشادت‎های رزمندگان استان لرستان اشاره کرد و گفت: توانایی، ایثار، شجاعت و مقاومت رزمندگان کوهدشت در هشت سال دفاع مقدس ستودنی بوده است.

وی عنوان داشت: حضور دو گردان با عظمت و اقتدار از کوهدشت در جبهه جنگ نشانگر توانایی و خالص‎بودن این مردم است.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، افزود: این شهدا بودند که محافل ما را نورانی کردند، بنابر این همه ما باید راهی را که پیموده‎ایم و هم‎اکنون در آن قرار داریم را تا آخر ادامه دهیم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

سردار نقدی به عقب‎ماندن دولت و ملت ایران در زمان ستم‎شاهی اشاره کرد و بیان داشت: ما در این زمان به اوج خفقان رسیده بودیم، وضعیت مردم در بخش‎های مختلف بسیار ذلیلانه و و بدون اراده بود.

وی خاطر نشان کرد: در زمان ستم‏شاهی ملت ایران فقط بله قربان‎گوی ایادی آمریکا و قدرت‎های استعمارگر بود و از خود هیچ فکر، قدرت تصمیم و اراده‎‎ای نداشت.

این مسئول متذکر شد: در آن زمان در شهرهای بزرگ مانند تهران هم یک پزشک عمومی بومی وجود نداشت و مردم  کشور ما برای درمان بیماری خود مجبور بودن از کشورهای بیگانه کمک بگیرند.

سردار نقدی ادامه داد: امروزه ایران در اوج اقتدار خود قرار دارد و برای منطقه تصمیم‎گیری می‎کند و هر تصمیمی که جمهوری اسلامی در منطقه می‎گیرد، اجرا می‎شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هزینه‎های سرسام‎آور غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل برای شکست دادن مقاومت در منطقه خاورمیانه کاملا واضح است.

وی ادامه داد: آمریکا هر طرح و نقشه‎ای برای منطقه می‎کشد، پیرو آن هزینه‎های بسیار زیادی نیز تقبل می‎کند، این در حالی است که عظمت ایران و ملت ایران آن را خنثی و به شکست منتهی می‎کنند.

این مسئول در ادامه با استناد به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص اینکه ما باید به دنبال نظم نوین جهانی باشیم، گفت: نقش ابرقدرت بودن در منطقه مدیون مقاومت، ایثار و ایستادگی همه ما به ویژه بسیجیان است.

سردار نقدی بیان داشت: امروز کشور ما در بحث فناوری نانو و سلول‏‌های بنیادی و با وجود شرایط تحریم جزء کشورهای برتر دنیا به حساب می آید.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به پیشرفت صنعت دفاعی در ایران تصریح کرد: در گذشته قطعات هواپیمای ما در خارج از کشور و در کشورهای چون آمریکا تعمیر می‎شد، اما امروز قدرت ایران به گونه‎ای بالا رفته که در داخل ایران ما ماهواره پرتاب می‎کنیم و ما همه این‌ها را مدیون مقاومت و ایستادگی ملت در مقابل زورگویان دنیا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در گذشته اگر هواپیما و ناو آمریکا در خاک و دریای یک کشوری عبور می‎کرد، مسئولان آن کشور از ترس خود را می‎باختند، اما امروز به برکت مقاومت ملت ایران و به الگو تبدیل شدن این کشور در منطقه جوانان ما هواپیماهای آمریکا را در دریا بدون هیچ ترس و واهمه‎ای از بین می‎برند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. درود برسرداران بی ادعا

  2. سردار نفد ی یکی از مخلص ترین و ارزشی ترین مسولبن نظام مقدس جمهوری اسلامی وایران می باشه.خداوند ایشون را برای نظام سلامت بداره

  3. شهید است مسافر هفت اقلیم عشق

  4. سلام . برسردارنقدی عزیز. امید وارم دراستان لرستان به حرف های سردار اهمیت داده شود .تا

  5. خیلی دیر به کوهدشت تشریف آوردین

  6. خداوند سردار حاچ قاسم سلیمانی ها وسردار نقدی ها وامثال این عزیزان را برای کشور نگه دارد

  7. سلام سرداربه منطقه مظلوم ومحروم ماخوش امددید بنده رزمنده بسیجی دوران دفاع مقدس باافتخارشرکت در عملیات والفجر۹دارای۶ماه ویک روزسابقه حضوردرجبهه محروم ازهرچیزی که شماتصورش رابکنیددادرسی هم نداریم هنوزکه هنوزاست ازالام ودردهای مناطق عملیاتی که ان مواقع ازسرایثارگذشت کردیم دردمندم مانده ام جواب بچه هاراچگونه بدهم میگم به عشق خمینی ورضایت خدابوده سردارعزیزوگرامی اقای کشکولی شماخود ازاین منطقه ای خوب میدانی چه میگویم امیدوارم دادرسان ودادستان ماباشید.یاعلی مدد

  8. دوران دفاع مقدس بهترین فرصت بود که از این موقعیت نهایت استفاده برد .این موقعیتها همیشگی نیست ؛بخت یک بار در میزند .خوش به حال شهدا که بیشترین سهم را نصیب خود کردندو بعد از شهدا جانبازان وآزادگان ورزمندگان دلاور به ترتیب سهم خود را از این دوران ارزشمند گرفتند
    سهم مادی ودنیوی فانیست ونابود میشود و زود از یاد میرود .بلکه سهم معنوی عشق به معبود وکشته شدن در راه معبود و ندای حق را لبیک گفتن .
    ای کاش خداوند فرصتی را به ما هم بدهد میدانم لایق نیستیم .خدایا به حق شهدا قسمت میدهیم راه پاک شهدا را به ما بیاموز شاید لیاقت بهرمندی از بزرگترین نعمتهایت را داشته باشیم واز خرق شدن در دنیا وزیباییهای زودگذر دنیا رها شویم وبه خود بیاییم ساده زیستن را بیاموزیم وبه خاطر زرق وبرق دنیا حق دیگران را ضایع نکنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.