- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سردار نقدی : توانایی، ایثار، شجاعت و مقاومت رزمندگان کوهدشت در هشت سال دفاع مقدس ستودنی بود

IMG13245151

 

به گزارش میرملاس ؛ سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت به دلاورمردی‎ها و رشادت‎های رزمندگان استان لرستان اشاره کرد و گفت: توانایی، ایثار، شجاعت و مقاومت رزمندگان کوهدشت در هشت سال دفاع مقدس ستودنی بوده است.

وی عنوان داشت: حضور دو گردان با عظمت و اقتدار از کوهدشت در جبهه جنگ نشانگر توانایی و خالص‎بودن این مردم است.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، افزود: این شهدا بودند که محافل ما را نورانی کردند، بنابر این همه ما باید راهی را که پیموده‎ایم و هم‎اکنون در آن قرار داریم را تا آخر ادامه دهیم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

سردار نقدی به عقب‎ماندن دولت و ملت ایران در زمان ستم‎شاهی اشاره کرد و بیان داشت: ما در این زمان به اوج خفقان رسیده بودیم، وضعیت مردم در بخش‎های مختلف بسیار ذلیلانه و و بدون اراده بود.

وی خاطر نشان کرد: در زمان ستم‏شاهی ملت ایران فقط بله قربان‎گوی ایادی آمریکا و قدرت‎های استعمارگر بود و از خود هیچ فکر، قدرت تصمیم و اراده‎‎ای نداشت.

این مسئول متذکر شد: در آن زمان در شهرهای بزرگ مانند تهران هم یک پزشک عمومی بومی وجود نداشت و مردم  کشور ما برای درمان بیماری خود مجبور بودن از کشورهای بیگانه کمک بگیرند.

سردار نقدی ادامه داد: امروزه ایران در اوج اقتدار خود قرار دارد و برای منطقه تصمیم‎گیری می‎کند و هر تصمیمی که جمهوری اسلامی در منطقه می‎گیرد، اجرا می‎شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هزینه‎های سرسام‎آور غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل برای شکست دادن مقاومت در منطقه خاورمیانه کاملا واضح است.

وی ادامه داد: آمریکا هر طرح و نقشه‎ای برای منطقه می‎کشد، پیرو آن هزینه‎های بسیار زیادی نیز تقبل می‎کند، این در حالی است که عظمت ایران و ملت ایران آن را خنثی و به شکست منتهی می‎کنند.

این مسئول در ادامه با استناد به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص اینکه ما باید به دنبال نظم نوین جهانی باشیم، گفت: نقش ابرقدرت بودن در منطقه مدیون مقاومت، ایثار و ایستادگی همه ما به ویژه بسیجیان است.

سردار نقدی بیان داشت: امروز کشور ما در بحث فناوری نانو و سلول‏‌های بنیادی و با وجود شرایط تحریم جزء کشورهای برتر دنیا به حساب می آید.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به پیشرفت صنعت دفاعی در ایران تصریح کرد: در گذشته قطعات هواپیمای ما در خارج از کشور و در کشورهای چون آمریکا تعمیر می‎شد، اما امروز قدرت ایران به گونه‎ای بالا رفته که در داخل ایران ما ماهواره پرتاب می‎کنیم و ما همه این‌ها را مدیون مقاومت و ایستادگی ملت در مقابل زورگویان دنیا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در گذشته اگر هواپیما و ناو آمریکا در خاک و دریای یک کشوری عبور می‎کرد، مسئولان آن کشور از ترس خود را می‎باختند، اما امروز به برکت مقاومت ملت ایران و به الگو تبدیل شدن این کشور در منطقه جوانان ما هواپیماهای آمریکا را در دریا بدون هیچ ترس و واهمه‎ای از بین می‎برند.