تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

ظرفیت بسیج برای محرومیت زدایی در لرستان به کار گرفته شود

  • کد خبر : 55644
  • 21 شهریور 1393 - 1:50

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید ظرفیت بسیج برای محرومیت زدایی در لرستان به کار گرفته شود.   ایرج عبدی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان توجه به محرومین و مستضعفان را وظیفه انسانی و مسلمانی دانست و […]

IMG16502537

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید ظرفیت بسیج برای محرومیت زدایی در لرستان به کار گرفته شود.

 

ایرج عبدی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان توجه به محرومین و مستضعفان را وظیفه انسانی و مسلمانی دانست و اظهار داشت: در شریعت ما وظایفی بر عهده مسلمانان گذاشته شده و یکی از این وظایف این است که به محرومین توجه ویژه ای شود و بر اساس همین ایدئولوژی است که امام راحل دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب به بسیج مستضعفین، بنیاد برکت و بنیاد کوثر تکلیف کرده که در مناطق محروم سرمایه گذاری کنند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بسته بودن در اتاق مدیران به روی مردم را مصیبتی بزرگ دانست و عنوان کرد: توجه به محرومین از سر وظیفه و تکلیف اساس و شاکله نظام جمهوری اسلامی ایران است و نباید مدیران جلوی ملاقات مردم را بگیرند چرا که باید مسئولان در برابر مردم و خداوند پاسخگو باشد.

عبدی با اشاره به این مطلب که هر کسی که برای تفرقه بکوشد در خط امام نیست خطاب به مسئولان استان گفت: همانطور که امام راحل فرمودند اگر می خواهید برای خدا کار کنید قیل و قال نکنید و همیشه خود را خدمتگزار مردم بدانید.

وی به نقش موثر بسیج در همه عرصه های نظام جمهوری اسلامی و کشور اشاره کرد و بیان داشت: برادران بسیجی در مسیر خدمت به مردم گام بر می دارند بطوریکه دولت ها عوض می شوند ولی بسیج همچنان به کارها و خدمات خود ادامه می دهد بنابراین توقع داریم از ظرفیت بسیج در استان لرستان بیش از پیش استفاده شود.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسیج سازندگی در بسیاری از استانها کارهای خوبی را انجام داده و مدیران لرستانی نیز بایستی ظرفیت بسیج را باور کنند و از آن برای انجام بسیاری از امور استفاده کنند تا گام های خوبی برای رفع محرومیت استان برداشته شود.

عبدی نرخ بالای بیکاری لرستان را موضوعی همه گیر در شهرستانهای مختلف استان دانست و گفت: بسیاری از خانواده های لرستانی درگیر این معضل هستند لذا بایستی با روحیه جهادی و تکلیفی برای رفع بیکاری در استان همگان تلاش کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای دکتر عبدی سلام ضمن تشکر از زحماتت که انصافا قابل تقدیر است متاسفانه امثال حقیر گول همین قیل وقالهای بی نتیجه وابکی بعضی از افراد را که خود را پشت انقلاب پنهان کرده اند را خوردیم واز نخبگانی چون شما غافل بودیم امید است فرصتی برای جبران مانده باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.