- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری لرستان متحول شد

 

به گزارش خبرنگار میرملاس بدنبال برگزاری انتخابات سومین دوره هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان لرستان ترکیب مدیران کانون دستخوش تغییر کلی شد. بگونه ای که اعضاء پنج نفره اصلی بطور کامل تغییر و نفرات جدید جایگزین هیئت مدیره پیشین شد. ساعاتی پس از برگزاری این انتخابات که از صبح پنج شنبه تا عصر ادامه یافت وکلای شاغل در حوزه جغرافیایی لرستان پای صندوق رأی حاضر شدند و با آراء خود هیئت مدیره جدید را برای دو سال برگزیدند.
بدین ترتیب دکتر محمد علی رضایی با کسب ۱۵۰ رای گوی سبقت را از رقبای خود ربود و بیشترین رأی را کسب نمود احسان اله حیدری نیز در رقابتی نزدک با کسب ۱۴۶ رای دوم شد. فرشید صادقی نژاد با کسب ۱۳۲ رأی، کامران تیموری با ۱۰۹ رأی و جمشید میرزایی ۱۰۸ رأی پنج عضو اصلی کانون وکلاء را در دوره جدید تشکیل می دهند.
اعضاء علی البدل هیئت مدیره نیز عبارتند از عزت اله خورشیدی، نصرت اله رومانی و بهزاد ماسوری. در اولین جلسه هیئت مدیره رئیس، نایب رئیس و منشی هیئت دیره نیز از میان منتخبین برگزیده خواهند شد.
لاز به توضیح است که در دوره دوم هیئت مدیره این نهاد صنفی غلامرضا رفیعی ریاست کانون را در اختیار داشت. دکترمحمدحسین حجاریان، عباس رحمتی، عزت اله خورشیدی و بهزاد ماسوری هیئت مدیره این نهاد را در اختیار داشتند.

 تهیه خبر : سهراب فرشاد / وکیل پایه یک دادگستری و روزنامه نگار