- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت مادر نماینده ولی فقیه در لرستان

IMG09033100

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی درگذشت والده مکرمه نماینده ولی فقیه در استان لرستان را تسلیت گفتند.

 

به‌دنبال درگذشت والده مکرمه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای از سوی مسئولان ملی و استانی صادر شد.

در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیداحمد میرعمادی(دامت توفیقاته) درگذشت والده‌ی ماجده را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران و رضوان الهی را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حجت‌الاسلام سید علی اصغر حجازی از مسئولان دفتر مقام معظم رهبری در پیامی مشترک درگذشت والده مکرمه حجت الاسلام سید احمد میرعمادی را تسلیت گفتند.

در پیام رئیس دفتر مقام معظم رهبری آمده است: جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیداحمدمیرعمادی(دامت توفیقاته) نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد درگذشت والده مکرمه‌تان را به جنابعالی و خاندان مصاب تسلیت می‌گوییم و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای ایشان و صبر و توفیق برای شما مسئلت مینمائیم.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه نیز در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: خبر درگذشت والده مکرمه تان موجب تاثر و تالم گردید. بی شک فقدان چنین مادری دلسوز که در دامان خود فرزندانی برومند تربیت نموده است غمی جانکاه و ضایعه ای اسف بار است، اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و همه بستگان تسلیت گفته و برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی صبر و اجر جزیل را مسالت می نمایم.

همچنین پیش از این مجمع نمایندگان استان لرستان نیز با صدور پیامی درگذشت این بانوی مکرمه را تسلیت و برای بازماندگان آرزوی صبر جزیل کردند.

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان نیز با تسلیت این مصیبت به جناب حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و خانواده محترم ایشان، علّو درجات برای این مادر بزرگوار را از درگاه احدیت مسئلت نمود.

نماینده ولی فقیه در استان‌های مازندران و سمنان، حوزه‌های علمیه استان لرستان، ائمه جمعه شهرستان های مختلف لرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، رئیس کل دادگستری لرستان، دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان لرستان، مدیران دستگاه های مختلف اجرایی استان لرستان، روسای دانشگاههای استان و … نیز هر کدام در پیام های جداگانه‌ای این ضایعه مولمه را به بیت مکرم حجت الاسلام میرعمادی تسلیت عرض کردند.

بنابر این گزارش مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته هفته جاری نیز مراسم یادبودی در خرم آباد به‌مناسبت درگذشت والده مکرمه نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار می‌شود.

 

پایگاه خبری میرملاس نیوز هم لازم  می داند این مصیبت  را خدمت نماینده ولی فقیه جناب حجت‌الاسلام سید احمد  میرعمادی و خانواده  ی محترم  و دیگر  بستگان  تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای آن مرحومه و  صبر جزیل برای بازماندگان  از  درگاه خداوند متعال مسئلت نمایید.