تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

۵۰۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای کوهدشت وجود دارد

  • کد خبر : 55733
  • 23 شهریور 1393 - 15:58

یوسفوند خبر داد:۵۰۰۰انشعاب غیر مجاز آب در روستا های کوهدشت وجود دارد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی کوهدشت از وجود پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب روستایی در این شهرستان خبر داد. کامران یوسفوند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که انشعابات غیرمجاز آب باعث […]

یوسفوند خبر داد:۵۰۰۰انشعاب غیر مجاز آب در روستا های کوهدشت وجود دارد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی کوهدشت از وجود پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب روستایی در این شهرستان خبر داد.

کامران یوسفوند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که انشعابات غیرمجاز آب باعث هدر رفت آب می شود، گفت: با پیگیریهای انجام شده تعداد هفت هزار انشعاب غیرمجاز آب در  روستاهای کوهدشت شناسایی شد.

وی ادامه داد: در طول یک سال گذشته دو هزار انشعاب از این تعداد، از سوی اداره آب و فاضلاب روستایی این شهرستان و با همکاری نیروهای قضایی و انتظامی تبدیل به انشعاب مجاز شدند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی کوهدشت ادامه داد: با این وجود هنوز پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب در سطح روستاهای این شهرستان وجود دارد.

یوسفوند با بیان این که به خاطر انشعابات غیرمجاز در روستاها ۵۰ درصد هدررفت آب داشته ایم، اظهار داشت: بسیاری از این انشعابات غیرمجاز مربوط به روستاهای غیرتحت پوشش هستند که آب شرب آن ها را تامین کرده ایم اما متاسفانه کنتورگذاری نکرده و از انشعاب های غیرمجاز استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه به مناطق غیرتحت پوشش اعلام کرده ایم برای مشترک شدن و خریداری انشعاب مجاز به این شرکت مراجعه کنند، یادآور شد: ما همچنان پیگیر هستیم و پس از مشاهده، متخلفین در این زمینه به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آقای مهندس آقایی در روستای هاشم بگ یک لوله به طول چند کیلومتر بدون مجوز از آب شرب روستا برای آبیاری باغش کشیده وشما هم با او کاری ندارید اسمش هم … است

  2. بله درست می فرمائید احسن!!! همین روستاهای رشنو ؛لالوند؛رحمان آباد رومشگان چند سالیست با لطف و مرحمت حضرتعالی از این آب شور شورابه میخورن و در عوض برای سلامتی شما دعا می کنند!!!بماند قسمت جنوبی روستای رشنو از همین آب شور بی بهره است(تقریباً نصف روستا) این خود نشان از شایستگی و توجه شماست. خدا را بر آن بنده بخشایش است که خلق از وجودش در آسایش است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.