تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

مراسم یادبود درگذشت والده نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود

  • کد خبر : 55760
  • 23 شهریور 1393 - 21:58

مراسم یادبود درگذشت والده نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، به مناسبت درگذشت مادر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد مراسم یادبود و بزرگداشتی فردا برگزار می شود. مراسم بزرگداشت و یادبود والده مکرمه و ماجده حجت الاسلام والمسلمین سید […]

http://multimedia.mehrnews.com/Original/1392/06/17/IMG17093894.jpg
مراسم یادبود درگذشت والده نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود
 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، به مناسبت درگذشت مادر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد مراسم یادبود و بزرگداشتی فردا برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت و یادبود والده مکرمه و ماجده حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد فردا دوشنبه ۲۴ شهریورماه سالجاری برگزار می شود.

در اطلاعیه ای که در این زمینه منتشر شده از عموم مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی استان لرستان و شهرستان خرم آباد و ادارات و ارگانهای انقلابی دعوت به عمل آمده است که در این مجلس باشکوه که به احترام مقام شامخ روحانیت و سیادت و ولایت برگزار می شود شرکت کنند.

زمان این مراسم دوشنبه ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در محل حوزه علمیه کمالیه خرم آباد اعلام شده است.

همچنین مجلس زنانه نیز به طور همزمان در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد واقع در چهار راه بانک منعقد است.

این مراسم از سوی استانداری لرستان، حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، جامعه روحانیت مبارز، اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، صدا و سیما، جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار خرم آباد، اتاق اصناف استان، امور بانوان استانداری لرستان، حوزه های علمیه برادران و خواهران استان، ستاد نماز جمعه خرم آباد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار می شود.

بنابر این گزارش والده مکرمه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد شامگاه چهاردهم شهریورماه سالجاری دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع، تدفین و ختم این فقیده سعیده در روستای آرا در مسیر جاده سمنان – ساری از توابع استان مازندران برگزار شد.

به دنبال درگذشت والده مکرمه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان پیام های تسلیت جداگانه ای از سوی مسئولان ملی و استانی صادر شد.

در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان لرستان آمده است: جناب حجه الاسلام آقای حاج سیّد احمد میرعمادی(دامت توفیقاته)، درگذشت والده ی ماجده را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می گویم و رحمت و غفران و رضوان الهی را برای ایشان مسألت می نمایم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام سید علی اصغر حجازی از مسئولان دفتر مقام معظم رهبری در پیام مشترکی درگذشت والده مکرمه حجت الاسلام سید احمد میرعمادی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید احمد میرعمادی(دامت توفیقاته) نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد درگذشت والده مکرمه تان را به جنابعالی و خاندان مصاب تسلیت می گوییم و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای ایشان و صبر و توفیق برای شما مسئلت می نمائیم.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه نیز در پیامی خطاب به حجت الاسلام میرعمادی اظهار داشت: خبر درگذشت والده مکرمه تان موجب تاثر و تالم گردید. بی شک فقدان چنین مادری دلسوز که در دامان خود فرزندانی برومند تربیت نموده است غمی جانکاه و ضایعه ای اسف بار است. اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و همه بستگان تسلیت گفته و برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی صبر و اجر جزیل را مسالت می نمایم.

همچنین پیش از این مجمع نمایندگان استان لرستان نیز با صدور پیامی درگذشت این بانوی مکرمه را تسلیت و برای بازماندگان آرزوی صبر جزیل کردند.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز با تسلیت این مصیبت به آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و خانواده محترم ایشان، علّو درجات برای این مادر بزرگوار را از درگاه احدیت مسئلت نمود.

نمایندگان ولی فقیه در استانهای سمنان و مازندران، حوزه های علمیه استان، ائمه جمعه شهرستانهای مختلف استان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان لرستان، مدیران دستگاههای مختلف اجرایی استان لرستان و … نیز هر کدام در پیام های جداگانه ای این ضایعه مولمه را به بیت مکرم آیت الله میرعمادی تسلیت عرض کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدایش بیامرزدش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.