تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

معاون عمرانی استانداری لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 55801
  • 24 شهریور 1393 - 11:34

    به گزارش میرملاس نیوز ، در این حکم  محمد اصلانی به پیشنهاد استاندار لرستان و با تایید وزیرکشور، به عنوان معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان منصوب شده است. شایان ذکر است، تا قبل از انتصاب، مجید کیانپور حدود ۹ ماه سکان هدایت معاونت امور عمرانی استانداری لرستان را برعهده داشت. مدیرکل […]

81312911-5951545 

 

به گزارش میرملاس نیوز ، در این حکم  محمد اصلانی به پیشنهاد استاندار لرستان و با تایید وزیرکشور، به عنوان معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان منصوب شده است.

شایان ذکر است، تا قبل از انتصاب، مجید کیانپور حدود ۹ ماه سکان هدایت معاونت امور عمرانی استانداری لرستان را برعهده داشت.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس تهران و همدان، معاون فنی و اجرایی و سرپرست معاونت مسکن استان همدان، رییس سازمان مسکن و شهرسازی همدان، معاون شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور، مدیر کل فنی و تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رییس هیات مدیره شرکت تامین مسکن فرهنگیان از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی اصلانی است.

 همچنین بنا به اعلام روابط عمومی استانداری لرستان مراسم معارفه معاون عمرانی لرستان خرم آباد، فردا  بعداز ظهر در محل استانداری لرستان برگزار می شود.

خبر تکمیلی:گفتگو محمد اصلانی با ایرنا؛

به عنوان یک لر افتخارم خدمت به مردم متدین و اصیل لرستان است و باید لرستان را متناسب با شان و منزلت مردم این استان توسعه دهیم.

وی مهمترین مشکلات استان لرستان را مهیا نبودن زیرساختهای عمرانی و اقتصادی استان دانست و گفت : تمامی افراد ، تشکلها و نهادها باید با تعامل و همکاری و فارغ از گرایشهای فکری و حزبی تنها به فکر اعتلای استان باشند.

اصلانی که روز گذشته با پیشنهاد استاندار لرستان و تایید وزیر کشور به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان منصوب شد اظهار کرد: توسعه راهها ، تکمیل پروژه های عمرانی و نیز بازسازی زیرساختهای فرسوده استان را از مهمترین برنامه های کاری خود می دانم و برای رسیدن به این اهداف از تمامی ظرفیتهای استان استفاده خواهم کرد.

وی گفت: هدفم از پذیرش این مسوولیت تنها خدمت به مردم لرستان بوده چرا که مردم لرستان شایسته خدمت هستند و معتقدم لرستان را باید تنها با دست لرستانیها ساخت چراکه آنان بهتر از هر کس دیگری به مشکلات خود واقف هستند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه اضافه کرد: مسوولان باید مطبوعات و رسانه ها را رکن اصلی توسعه بدانند و هم افزایی وتعامل مطلوب با رسانه ها داشته باشند .

وی ادامه داد: به طور قطع برای تحقق امر توسعه و برنامه های کاربردی در حوزه عمران و آبادانی لرستان از ظرفیت و توان رسانه ها استفاده خواهم کرد.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس تهران و همدان، معاون فنی و اجرایی و سرپرست معاونت مسکن استان همدان، رییس سازمان مسکن و شهرسازی همدان، معاون شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور، مدیر کل فنی و تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رییس هیات مدیره شرکت تامین مسکن فرهنگیان از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی اصلانی است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. مبارک بو

  2. اقای اصلانی تبریک میگم…

    الحق که شما شایسته این پست هستید.

  3. به مبلها پشت بزن و گرم شو تا طعم فقر را نچشی…

  4. چراعلت عزل آقای کیانپور اعلام نمیشود؟

  5. هیچ سوابق مرتبط و مناسبی برای معاونت عمرانی استانداری ندیدم

  6. با سلام در پیامی در سایت هومیان از جناب کیان پور و برخی مدیران نام بردم . خوشبختانه کیان پور شناسایی شد ولی تعداد دیگری هم در کنار نام ایشان هست که قطعا استاندار محترم و زحمت کش استان جناب مهندس بازوند برای ایشان هم برنامه هایی دارند. استان را به لحاظ مدیریتی ، مدیران یک دست و هم قسم توسعه می دهند . دست ها باید با هم باشند برخی مدیران احمدی نزادی مانند خزه بر تنه برخی صندلی ها تکیه زده اند ان ها را بردارید تا نفسی بکشد ان قسمت تنه استان.

  7. جناب مهندس اصلانی تبریک و تهنیت اینجانب را بپذیرید .برایتان دعای خیر و آرزوی توفیق برای شما و جناب مهندس بازوند و جناب مهندس شاهرخی دارم. هنور یک دست نشده است شورای مدیران ارشد.

  8. مآرک با جناب مهندس اصلانی
    و جوونیا بها به

  9. باسلام
    همان گونه که مهندس اصلانی عزیز اشاره داشته اند مردم شریف استان لرستان با دیرینه سراسر افتخار شایسه منزلتند و مرد دوران های سخت در مبارزه با ستمشاهی و حضور در هشت سال دفاع مقدس با پرونده ای سراسر عزت و افتخارند. با توجه به شناختی که از آقای مهندس اصلانی دارم و سوابق مدیریتی درخشان ایشان، به خصوص دغدغه خدمت به قشرهای محروم جامعه؛ انشاالله باعث تحول در زمینه عمران و آبادانی آن خطه سرسبز و دلاورخیز خواهد بود.

  10. ضمن تبریک به آقای مهندس اصلانی امیدوارم منشا خدمات وعمران وآبادانی استان بشوند درجواب آقای جمشیدی باید بگم طبق جستجویی که دراینترنت وپرس وجو از همکاران سابق ایشان داشتم ایشان سابقه ۲۵ساله در قسمت های عمرانی سازمان ها ودستگاههای اجرایی دارند که حدود ۱۸سال آن سابقه مدیریتی است وفوق العاده باتجربه هستند درزمان جنگ تحمیلی به عنوان اولین نفر مبتکر ساخت پل های کابلی بودند که کارهای لجستیکی جنگ را درمنطقه سریعتر کرد وبه خاطر این ابتکار یکی از مهمترین دانشگاههای آمریکا مدرک دکتری عمران افتخاری به ایشان اهدا کرده .
    به هرحال ما مردم لرستان چشم به راه حرکتهای بزرگ ازایشون هستیم باید دید که میتونه انتظارات را برآورده کنه یانه؟

  11. سلام اقای مهند س اصلانی
    ۱-جرا پرواز حجاج از فرودگاه خرم اباد امسال انجام نمیشود
    ۲-پس ابن همه تبلیغات راجع به اسفالت باند و اماده سازی باند برای هواپیما های پهن پیکر چی شد
    ۳ چرا مقاومت باند فرودگاه خرم اباد بین ۶۰تا ۷۰ درصد است

  12. چرا امسال پرواز حجاج از فرودگاه خرم اباد انجام نمیشود مگر هنوز غیر استاندارد است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.