تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

فرودگاه خرم‌آباد مرز تجاری هوایی می‌شود

  • کد خبر : 55870
  • 24 شهریور 1393 - 23:13

   رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: بر اساس موافقت رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه خرم‌آباد مرز تجاری هوایی می‌شود.   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، حسین سلاح‌ورزی  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با درخواست و پیشنهاد اتاق بازرگانی خرم‌آباد و موافقت و پیگیری استاندار لرستان، مجوز […]

 https://www.mirmalas.com/wp-content/uploads/2013/08/IMG_2974.jpg

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: بر اساس موافقت رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه خرم‌آباد مرز تجاری هوایی می‌شود.

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، حسین سلاح‌ورزی  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با درخواست و پیشنهاد اتاق بازرگانی خرم‌آباد و موافقت و پیگیری استاندار لرستان، مجوز لازم برای تبدیل فرودگاه خرم‌آباد به مرز تجاری هوای اخذ و مقدمات لازم برای صادرات محصولات از طریق این فرودگاه فراهم می شود.

وی افزود: بر اساس موافقت رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، از این پس تشریفات رویه‌ صادرات کالا به‌صورت تجاری از طریق فرودگاه خرم‌آباد قابل انجام است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با تقدیر از حسن‌نیت و تلاش استاندار لرستان افزود: خوشبختانه استاندار لرستان پیش از این نیز با موافقت نسبت به احداث ترمینال بار در طرح توسعه‌ فرودگاه خرم‌آباد حسن‌نیت‌ و جدیت‌شان را در مسیر گام نهادن لرستان در راه توسعه‌ همه‌جانبه نشان داده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55870

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و خسته نباشید اگه پایانه بار در فرودگاه
    خرم آباد اجرای شود واقعا کمک بزرگی به بازرگانان
    می شود
    باتشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.