تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

کورانی فر : توسعه لرستان با زیرساخت‌های موجود امکان پذیر است

  • کد خبر : 55944
  • 25 شهریور 1393 - 18:23

    به گزارش میرملاس ؛ علی کورانی فر در مراسم تودیع ومعارفه معاونت امور عمرانی استانداری لرستان که در سالن امورعمرانی استانداری برگزار شد اظهار کرد: در لرستان فرصت مسئولیتی که در اختیار ما گذاشته شده است نیازمند توسعه مضاعف است پس اعتقاد داریم با وجود زیر ساخت هایی که در استان وجود دارد، توسعه […]

_MG_1891 

 

به گزارش میرملاس ؛ علی کورانی فر در مراسم تودیع ومعارفه معاونت امور عمرانی استانداری لرستان که در سالن امورعمرانی استانداری برگزار شد اظهار کرد: در لرستان فرصت مسئولیتی که در اختیار ما گذاشته شده است نیازمند توسعه مضاعف است پس اعتقاد داریم با وجود زیر ساخت هایی که در استان وجود دارد، توسعه لرستان شدنی است.

 وی افزود: طبق آموزه‌های دینی نگاه ما به مسئولیت یک نگاه عقیدتی، دینی است لذا مسئولیتی که به ما واگذار می شود فرصتی برای خدمت گذاری است واگر مسئولیتی از دوش ما برداشته می شود تکلیف از ما ساقط نمی شود بلکه فرصتی است تا در جایی دیگر به مردم خدمت شود.

 کورانی فر بیان کرد: تغییر وتحول فرصتی برای آزمایش وامتحان الهی است که بین مردم می‌چرخد از این رو نگاه به مسئولیت از نظر عقیدتی و دینی فرصتی برای خدمت گذاری به مردم است.

 معاونت توسعه انسانی استان لرستان در پایان ضمن تشکر وقدردانی از زحمات کیان پور معاونت سابق امور عمران استانداری گفت: امیدواریم بتوانیم بااستفاده از تجارب ارزشمند و سوابق مدیریتی مهندس محمد اصلانی دراین مسئولیت جدید همچون قبل به صورت تیمی و گروهی  و با حمایت استانداربرای توسعه استان لرستان قدم برداریم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. ما جوانان کوهدشت به داشتن مهر های ارزشمندی مثل جناب مهندس کورانی فر افتخار میکنیم، جناب مهندس یک نیروی مخلص ملی است کشور ما باید به داشتن همچین نیروهایی که دارای روح بلند هستند افتخار کند…

  2. حاج آقا کورانی فر اکثر مردم کوهدشت به نیروهای مدیر، مدبر و مهمتر از همه مردمی چون حضرتعالی افتخار می کنند و با توجه به محرومیت شدید اعم از فقر و بیکاری، مردم انتظار دارند هنگام تصمیم گیری سعی کنید نگاه مسئولان را متوجه کوهدشت نمایید.

  3. حاج کورانی فر خیلی وقته کاندید شده و نزد پروردگار بلند مرتبه و خلق خدا دارای جایگاه ویژه است، و به فضل الهی ایشان الان یک سفیر و مهره ارزشمند برای این مملکت میباشد،ایشان هر جایی ودر هر عرصه ای پا نهد منشاء خدمات فراوان برای احاد آن مردم است… نظرسنجی عموم مردم این را مشخص کرده…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.