تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

مجید آذربختی (امرایی) مدیرکل امور اداری و مالی استانداری شد

  • کد خبر : 55972
  • 27 شهریور 1393 - 1:07

     میرملاس نیوز / سرویس سیاسی: طی حکمی از سوی مهندس بازوند  استاندار لرستان ، مجید آذربختی (امرایی)  به سمت مدیرکل امور اداری و مالی استانداری منصوب شد. در متن حکم صادره از سوی استاندار لرستان آمده است : جناب آقای مجید آذربختی نظر به تعهد، حسن سوابق و تجارب ارزشمند و بنا به […]

888

 

 

 میرملاس نیوز / سرویس سیاسی:

طی حکمی از سوی مهندس بازوند  استاندار لرستان ، مجید آذربختی (امرایی)  به سمت مدیرکل امور اداری و مالی استانداری منصوب شد.

در متن حکم صادره از سوی استاندار لرستان آمده است :
جناب آقای مجید آذربختی
نظر به تعهد، حسن سوابق و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت مدیر کل امور اداری و مالی استانداری منصوب می‌نمایم.
امید است با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و خط مشی‌های دولت تدبیر و امید با هم‌کاری و هم‌فکری مجموعه مدیران و کارشناسان در جهت اهداف توسعه همه جانبه استان موفق و کوشا باشید.
هوشنگ بازوند / استاندار لرستان

 گفتنی استٰٰ مجید آذربختی متولد شهرستان کوهدشت و دانش آموخته ی کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی است . در سال ۱۳۸۲ به عنوان کارگزین استخدام استانداری لرستان شد پس از بعنوان معاون کارگزینی استانداری  و سپس به سمت معاونت امور اداری مشغول خدمت بود. واکنون هم  طی حکمی از سوی استاندار محترم لرستان به عنوان مدیرکل امور ادرای و مالی استانداری لرستان منصوب شد .

 پایگاه خبری میرملاس نیوز ضمن آرزوی موفقیت و تشکر از استاندار محترم ، این انتصاب را شایسته را به ایشان تبریک می گوید.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 45در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۵
  1. باسلام
    انتصاب شایسته بجا وبه حق جناب آقای مجید آذربختی به سمت مدیرکل امور مالی واداری استانداری لرستان که از افراد پاک وسالم ودلسوزوباسواد این شهرستان می باشند تبریک میگم انشالله موفق وموید وسربلند باشند واز جناب آقای مهندس بازوند بخاطر انتخاب ایشان تقدیر وتشکر میکنیم.

  2. دوست وهمکلاسی گرامی
    جناب اذربختی
    سلام
    انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به “سمت مدیرکل امور اداری و مالی استانداری” تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی برای شما خواستارم.

  3. باسلام.
    این انصاب شایسته را به ایشان وخانواده محترمشان تبریک وتهنیت عرض می نمایم و از خداوند باری تعالی برایشان آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

  4. وجود جناب آقای آذربختی در استانداری لرستان مایه خدمات صادقانه به همه به خصوص کسانی بوده که از کوهدشت به نحوی سر وکارشان با ایشن افناده .بدون شک لیاقت وشایستگی ایشان موجب خوشحالی همه کسانیست که ایشان را می شناسند این انتصاب بحق را به ایشان وهمه دوست دارانشان تبریک عرض نموده واز خداوند کامیابی های بیشتر این شخصیت ارزشمند کوهدشتی را خواستارم. وامید وارم صفا وصداقت ایشان الگو دیگر فرزندان کوهدشت برای خدمت رسانی به مردم شریف لرستان باشد.

  5. با سلام. انصافا جناب مهندس بازوند استاندار زیرک و باهوشی است. از انبار انسان های دور و بر ، شایسته ترین ها را بدرستی تشخیص می دهند. احسنت بر جناب استاندار و تبریک بر شما جناب آذربختی (داش مجید گل).موفق باشید.جناب آذربختی انسان شریف و با سواد و از همه مهمتر جوان فعالی است.

  6. به مجید عزیز تبریک عرض میکنم و برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی دارم

  7. جناب آقای مجید امرایی آذربختی انتصاب شما را به عنوان مدیرکل امور اداری و مالی استانداری تبریک می گویم، و از خدای تبارک و تعالی می خواهم شما را در راه خدمت به مردم موفق و منصور بدارد.
    آقای امرایی آذربختی:
    انصافا خوشحال هستم که شما به این سمت منصوب شده اید.
    اما متاسفانه در شهر کوهدشت رسم شده است، هر کسی که به سمتی منصوب می شود، برای او پلاکارد و یا بنر می زنند و روی آن می نویسند:
    (( انتصاب بحق و شایسته حضرتعالی را تبریک می گوییم))
    همین متن و تیتر را هم برای مسئول قبلی بصورت پلاکارد زده بودند. آیا با انتصاب جدید، مسئول قبلی بحق و شایسته نبود؟
    کاش بجای این متن ها و تیترهای ناجور، برای شخصی که منصوب می شود، آرزوی موفقیت بکنیم.
    از خدا بخواهیم این فرد منصوب شده، در جلب رضایت خدا و خدمت به مردم موفق باشد.

  8. سلام
    شایسته سالاری ازاولویتهای استاندارمحترم میباشدباتوجه به اصالت ونجابت خانوادگی که درجنابعالی سراغ دارم انتصاب شایسته جنابعالی راتبریک میگویم آرزوی توفیق وسلامتی دارم

  9. جناب آقای آذربختی

    با سلام و احترام،
    انتصاب شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت می نمایم.

  10. تبریک جناب آذربختی عزیز

  11. باسلام وتبریک خدمت جناب آقای آذربختی
    امیداست درپست جدید موفق باشید ٰ انتظار میرودباتجربه گرانسنگ خوددرپیشبرداهداف سازمانی واستفاده از نیروهای خدوم ومخلص مشگلات درون سازمانی رادراسرع وقت حل نمایید.انشاالله

  12. انتصاب بجا وشایسته آقای آذر بختی رابه سمت مدیر کل امور اداری ومالی استانداری لرستان تبریک موفقیت ایشان را در سمت جدید از درگاه احدیت مسئلت می نمایم

  13. جناب آقای مجید آذربختی امرایی انتصاب شایسته جنا ب عالی رابه عنوان مدیر کل امور اداری ومالی استانداری تبریک عرض می نمایم . وبرای شما آرزوی سربلندی وموفقیت دارم

  14. باسلام وتبریک خدمت جناب آقای آذربختی:
    جنابعالی نیروی کارآمد و توانمندی هستید انشالله در پناه حق موفق باشید

  15. جناب آقای آذربختی با سلام و آرزوی توفیق روزافزون و موفقیت در راستای خدمت به مردم نجیب لرستان در سایه دولت تدبیر و امید را در سمت جدید خاستارم

  16. برای دوست عزیزم جناب آقای آذربختی،آرزوی موفقیت دارم.

  17. ضمن تبریک ، برای جناب آذربختی عزیز آرزوی توفیق و بهروزی دارم .

  18. انتصاب بجا وشایسته آقای آذر بختی رابه سمت مدیر کل امور اداری ومالی استانداری لرستان تبریک موفقیت ایشان را در سمت جدید از درگاه احدیت مسئلت می نمایم

  19. انتصاب بجا و با تدبیر جناب آقای آذر بختی که به حق یکی از پرتلاش ترین پرسنل استانداری هستند را به سمت مدیر کل اداری و مالی استانداری لرستان تبریک عرض می نمایم امیدوارم در آینده شاهد توفیقات روز افزون ایشان باشیم

  20. برادر گرامی جناب آقای آذر بختی

    انتصاب حضرتعالی را به سمت مدیر کل اداری و مالی استانداری لرستان تبریک عرض می نمایم امیدوارم در سایر حوزه ها نیز شاهد انتصاباتی اینچنین با تدبیر و هوشمندانه باشیم چرا که جناب آقای آذر بختی در سمت معاون این اداره کل دارای کارنامه ای موفق هستند .

  21. جناب آقای آزربختی
    انتصاب شایسته و بجای جنابعالی را بعنوان مدیرکل امور اداری و مالی استانداری لرستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت می نمایم .

  22. همکارعزیزجناب آقای مجیدآذربختی
    باسلام
    ضمن تشکر ازاستاندارمحترم جناب آقای مهندس بازوندبخاطرانتصاب آگاهانه حضرتعالی بعنوان مدیرکل اداری ومالی استانداری لرستان که ازنیروهای شایسته،دلسوز،پرتلاش وارزشمندمجموعه استانداری می باشید به این سمت تبریک عرض نموده ازخداوندمتعال آرزوی موفقیت،سربلندی شما ودولت تدبیروامیدراخاستارم.

  23. دایی عزیز آقامجید
    خدمت به مردم موهبتی است الهی که نصیب بندگان خاص خدامی شود وانجام خالصانه آن افتخاری است ماندگار درجهت جلب رضای خالق یکتا.
    بجاست که بانهایت مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی رابه سمت مدیرکل اداری ومالی استانداری لرستان که نشان ازلیاقت،تعهدو تجارب ارزنده جنابعالی است صمیمانه به شماو دولت تدبیروامید تبریک عرض نمایم.
    ازدرگاه احدیت توفیق وسعادت جنابعالی رامسئلت می نمایم.

  24. تبریک!!!!

  25. سلام با عرض تبریک

    یک سوال برای من در دوره استانداری آقای بازوند پیش آمده هر کس منطقی هستش جواب بده

    قبلش بگم البته انشا الله انتصابات برحسب شایسته سالای انجام میشه .

    واقعا می شود در یک استان همه مدیران از یک شهرستان باشند ؟ البته همه لایقند ولی نباید اینجور همه رو به عنوان مدیر و مدیرکل منصوب کرد
    مثال
    غضنفری جهاد – کوهدشت
    کریمی فر آموزش و پرورش – کوهدشت
    روشنی بنیاد شهید -کوهدشت
    بازوند صدا وسیما – کوهدشت
    آذربختی ، کورانی فر ، شاهرخی و …استانداری – کوهدشت
    قبادیان مخابرات – کوهدشت
    و خیلی های دیگه
    بقیه هم که کوهدشتی نیستند خارج استان امدن
    شاید هم من اشتباه می کنم …..!!!!!

  26. خداوند این دوچهره گرانقدر(حج علی کورانی فر و مجید امرایی آذربختی) را در پناه خودش حفظ نماید. بنده به وجود آنها افتخار می کنم.

  27. با سلام واحترام آقای آذربختی انتصاب به جا وشایسته جنابعالی را به سمت مدیر کل امور اداری ومالی استانداری لرستان تبریک عرض میکنیم انشاالله موفق باشید

  28. جناب آقای مجید آذربختی امرائی
    در نهایت مسرت برای جنابعالی که بر اساس تعهد,توانمندی وشایستگی به عنوان مدیر کل اداری مالی استانداری لرستان منصوب شده اید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

  29. جناب آقای مجید امرایی آذربختی انتصاب شما را به عنوان مدیرکل امور اداری و مالی استانداری تبریک می گویم، و از خدای تبارک و تعالی می خواهم شما را در راه خدمت به مردم موفق و منصور بدار

  30. استان باید به داشتن بزرگان صادقی همچون آقای کورانی فر و آذربختی به خود ببالد

  31. جناب آقای مجید آذربختی انتصاب شایسته شما را به عنوان مدیر کل امور اداری و مالی استانداری لرستان تبریک عرض نموده و با آرزوی توفیق روزافزور برای شما کسب مدارج بالاتر را آرزومندم.
    موفق و پیروز باشید.

  32. این موفقیت را به تمام فرزندان برومند کودشت تبریک عرض مکنم .مجید عزیز ودوست داشتنی از خداوند منان سلامتی وموفقیت شما رادر درجات بلاتر آرزو مندم

  33. آقای امرائی ، انتصاب جنابعالی را به سمت مدیر کل امور اداری ومالی استانداری استان لرستان تبریک واز خداوند برای شما همشهری عزیز آرزوی موفقیت وپیروزی برای شما خواهانم .
    از طرف موسی ملکی آرا مسئول اعتبارات وحسابداری اداره کل امور عشایر استان لرستان

  34. باسلام .

    جناب آقای مجید آذربختی انتصاب شایسته شما به عنوان مدیر کل امور اداری و مالی استانداری لرستان
    مایه افتخار و امری مبارک بوده و این انتصاب سبب تحول و ترفیع امور اداری و مالی گشته و در تاریخ حافظه ها ماندگار خواهد ماند.
    موفق باشید انشالله.

  35. جناب آقای آذربختی ضمن تبریک آرزوی توفیق و سربلندی شمارا آرزومندم

  36. جناب آقای مجیدآذربختی
    انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیرکل اموراداری ومالی استانداری لرستان بسیار باعث مسرت و خشنودی است.از صمیم قلب انتصاب جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.

  37. عرض تبریک به جناب آقای آذربختی عزیز و همچنین با آرزوی سربلندی و توفیقات روزافزون و کسب مدارج بالاتر در کلیه مراحل زندگی برای حضرتعالی
    موفق و پیروز باشید

  38. سلام برمجید عزیز موفقیت وسربلندی را برایت آرزومندم به داشتن خواهرزاده ای همچون شما افتخار میکنم.

  39. بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم شراب ارغوانی را گلاب اندر قدح ریزیم نسیم عطرگردان را شکر درمجمر اندازیم چو در دست است رودی خوش بزن مطرب سرودی خوش که دست افشان غزل خوانیم و پاکوبان سر اندازیم
    تبریک به آقای آذربختی عزیز

  40. باسلام جناب اذربختی انتصاب شایسته جنابعالی بعنوا ن مدیر کل امور اداری ومالی که نشان از لیاقت وشایستگی شماست تبریک گفته انشااله درپناه ایزد منان موفق وموید باشین

  41. با سلام و احترام انتخاب شایسته شما را به عنوان مدیر کل امور اداری و مالی استانداری را تبریک عرض میکنم.امیدوارم در پناه ایزد منان پله های ترقی را یکی پس از دیگری بپیمایید

  42. باسلام انتخاب بجا و شایسته شما را به عنوان مدیر کل امور اداری و مالی استانداری استان لرستان را تبریک عرض میکنم .موفق باشید

  43. با سلام و احترام تبریک این انتخاب شایسته وبجا با شناختی که از آقای اذر بختی دارم اینده روشن برای تمای زیر مجموعه ای که با ایشان همکاری دارند با ارزوی موفقیت برای تمام لرستان

  44. استاندار محترم وبزرگوار با این انتخاب ثابت کردند که شایسته سالاری در اولویت انتخابهایش می باشد وبا آرزوی موفقیت برای آقای آذربختی امرایی و تبریک به خانواده محترم بخصوص پدر بزرگوارشون انشالله که درتمامی مراحل مثل همیشه سربلند باشید… سرفرازی و پایداری ایران و ایرانی و کارکنان دلسوز این مرز و بوم آرزوی قلبی ماست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.