- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر : زمینه جذب سرمایه‏گذاران لرستانی مقیم خارج در لرستان فراهم شود

IMG_0212 [1]

 

 

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: زمینه جذب سرمایه‏گذاران لرستانی مقیم خارج باید در استان لرستان فراهم شود.

به گزارش میرملاس به نقل فارس ، صیدعلی کورانی‏فر ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی لرستانی‎های مقیم خارج کشور که برای نخستین‌بار در لرستان تشکیل شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دولت یازدهم با دو رویکرد خدمت‏محور و فرصت‏محور روی کار آمده است و بر این امر تاکید دارد که باید از همه ظرفیت‎ها و توانمندی‏های علمی و فناوری در توسعه همه‌جانبه کشور استفاده شود.

وی عنوان کرد: ما باید زمینه مشارکت عملی و استفاده از توانمندی‏های لرستانی مقیم خارج از کشور را فراهم کنیم که در این خصوص شورای لرستانی‏های مقیم خارج از کشور امروز در لرستان تشکیل شد، این در حالی است که این شورا در سطح کشور نیز برگزار شده است و باید در هر استان نیز به طبع برگزار شود.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: ما باید ایرانیان و به طبع لرستانی مقیم خارج را شناسایی و از ظرفیت‏های آنها برای گسترش زبان، ادبیات فارسی، آسان کردن ارتباط با خارج و… استفاده کنیم، زیرا اگر این افراد را برای سرمایه‏گذاری در استان ترغیب کنیم، می‏توانیم لرستان را به صورت همه‌جانبه توسعه دهیم.

 کورانی‏فرد در پایان خاطرنشان کرد: این شورا در سطح استان لرستان به منظور برنامه‏ریزی از ظرفیت‏های استانی و منطقه‏ای امروز تشکیل شده که هر کمیته باید وظایف خود را به خوبی انجام دهد.