تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

۱۵ هزار معلم اضافه تدریس در لرستان ساماندهی شد

  • کد خبر : 56090
  • 26 شهریور 1393 - 20:26

  مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: با ساماندهی کیفی، بهینه و مطلوب ۱۵ هزار اضافه تدریس نابسامان و نامنظم را ساماندهی کرده‌ایم. به گزارش میرملاس ،  گودرز کریمی‌فر امروز در جلسه نشست مشاور وزیر و مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با مدیران آموزشگاه‌های استان و روسای آموزش […]

010

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: با ساماندهی کیفی، بهینه و مطلوب ۱۵ هزار اضافه تدریس نابسامان و نامنظم را ساماندهی کرده‌ایم.

به گزارش میرملاس ،  گودرز کریمی‌فر امروز در جلسه نشست مشاور وزیر و مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با مدیران آموزشگاه‌های استان و روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای استان لرستان اظهار کرد: ایجاد فرصت های برابر برای دسترسی تمام آحاد جامعه به عدالت آموزشی، ارتقاء‌کیفیت آموزشی،‌ توسعه امور پرورشی و تربیت بدنی،‌ توسعه فناوری اطلاعات و تامین و تربیت نیروی انسانی از مهمترین سیاست های محوری آموزش و پرورش طبق بسته اجرایی است.

 وی افزود: دستیابی به این سیاست های محوری با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش، شورای برنامه ریزی و شورای معاونین دنبال کرده ایم و دراین زمینه به توفیقات خوبی دست یافته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان توجه کیفی به دوره‌های ضمن خدمت و ملزم کردن مدیران شهرستان و مناطق را به داشتن برش استانی از دیگر از سیاست های کاری برشمرد و گفت: اعتقاد داریم آموزش و پرورش دستگاهی ظریف، ‌دقیق‌، حساس و پهن پیکر است که لازمه موفقیت درآن نیازمند تعامل همکاری و مشارکت سایر دستگاهها و نهاد های جامعه دارد.

وی مجوز تاسیس اردوگاه دانش آموزی با ۲۰۰ هکتار مساحت در مسیر آزادراه خرم زال را نمونه‌ای موفق از بهره‌گیری از ظرفیت شورای آموزش و پرورش استان و با همت نماینده ولی فقیه در استان و استاندارلرستان برشمرد و بیان کرد:‌ اعتقاد داریم که آموزش و پرورش را بایستی طوری مدیریت کنیم که لایه های بیرونی جامعه قضاوتی مثبت از عملکرد دستگاه داشته باشند.

کریمی فر خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم آموزش و پرورشی تکامل  یافته و پیشرفته داشته باشیم باید از فکر و تجارب و اندیشه متخصصین بهره ببریم که در این راستا با راه اندازی اتاق ایده و خلاقیت با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و طرح همگام با مدیران و همراه با نوآوران زمینه بهره گیری از تجارب موفق و ایده و فکر صاحب نظران را فراهم کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از آنجا که آموزش و پرورش در توسعه فرهنگی جامعه نقش بی بدیل و موثری دارد براین اساس مصمم هستیم با ارائه آموزش و پرورشی علمی، پویا، برنامه محورو پاسخگو به شکلی عمل کنیم که لایه های بیرونی جامعه قضاوتی مثبت از عملکرد دستگاه داشته باشند.

کریمی فر دوره کنونی آموزش و پرورش را دوره معیار و سنجش برشمرد و افزود: اعتقاد داریم که آموزش و پرورش را بایستی با وضع موجود منابع مالی و نیروی انسانی اداره و با نگاه به گذشته و توجه به آینده شاخص های کمی و کیفی را ارتقاء داد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: بر این اساس با ساماندهی کیفی، بهینه و مطلوب ۱۵ هزار اضافه تدریس نابسامان و نامنظم را ساماندهی کرده ایم.

وی ارتقای کیفیت و بهره وری مدیریت آموزشی را رویکرد مهم بعدی آموزش و پرورش لرستان خواند و گفت: ۳ عنصر اراده، امید و پشتکار را رمز موفقیت مدیران مدارس می دانیم و معتقدیم مدیری که برنامه ریز،‌سازماندهی خوب،‌هماهنگ کننده و نظارت کننده خوبی باشد میتواند شاخص‌ها و سیاست های مقام عالی وزارت را در مدارس پیاده کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام . خسته نباشید دکتر کریمی فر . شهرستان رومشکان نیاز به مدارس نمونه راهنمائی و دبیرستان دارد امید است اقدام نمائید.باتشکر

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر کریمی فر .امیدوارم درشروع سال تحصیلی جدید فکری به حال مدیران معزول شهرستان کوهدشت که در سالتحصیلی ۹۰/۹۱ به علت عدم واریز سرانه تمام هزینه ی مدارس را از جیب خود و قرض و قوله از این و اون متقبل شدند اما پارسال بدون تسویه حساب لغو ابلاغ گشتیم و تا کنون هیچ اقدامی برای تسویه حساب با ما صورت نگرفته است امید است رسیدگی فرمایید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.