تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

باید از فرصت‏‌ها به خوبی استفاده کنیم

  • کد خبر : 56109
  • 27 شهریور 1393 - 10:33

  سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: باید از فرصت‏‌ها به خوبی استفاده کنیم، زیرا استان لرستان نیازمند ورود بخش خصوصی و سرمایه‏‌گذاری است. به گزارش خبرگزاری میرملاس به نقل فارس :، طهماسب نظری  در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش خصوصی محور توسعه هر استان است، خوشبختانه طی […]

02
 
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: باید از فرصت‏‌ها به خوبی استفاده کنیم، زیرا استان لرستان نیازمند ورود بخش خصوصی و سرمایه‏‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری میرملاس به نقل فارس :، طهماسب نظری  در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش خصوصی محور توسعه هر استان است، خوشبختانه طی یک سال گذشته این بخش استقبال خوبی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان داشته است.

وی عنوان داشت: هر چه بستر فعالیت بخش خصوصی در لرستان فراهم شود، مشکلات این استان در زمینه‏ های مختلف از جمله اشتغال و بیکاری کمتر می‏شود.

این مسئول بیان داشت: انتظار ما از استاندار لرستان اضافه کردن بخش سلامت به کمیته علمی شورای جذب سرمایه‎گذاران لرستانی مقیم خارج در استان است، زیرا اگر بخش سلامت در این کمیته افزوده شود، ما می‏توانیم از این ظرفیت بزرگ در بخش سلامت نیز استفاده کنیم.

نظری متذکر شد: در این شورا باید کمیته گردشگری نیز دیده شود تا کسانی که از خارج به استان لرستان سفر می‏کنند، از نزدیک با ظرفیت‏‌های این استان آشنا و بر روی آنها سرمایه‏‌گذاری کنند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برخی از استان‎های کشور مانند اصفهان در خصوص جذب سرمایه‎گذاران مقیم خارج از کشور، موفقیت‏‌هایی داشته‎اند که ما نیز باید از آنها به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر یک خیر لرستانی آماده سرمایه‏گذاری در مناطق محرومی مانند شول‌‏آباد و بزنوید الیگودرز است، اضافه کرد: این خیر قرار است ۵ میلیارد تومان در بخش سلامت شهرستان الیگودرز سرمایه‏‌گذاری کند.

این مسئول یادآور شد: این خیر قبول کرده ۳ میلیارد تومان از این اعتبار را در مراکز بهداشتی، درمانی و … روستایی و یک میلیارد تومان در مراکز بهداشتی شهری به منظور تجهیزات پزشکی و ۲ میلیارد تومان برای توسعه بخش‎های بیمارستان الیگودرز هزینه کند.

نظری خاطرنشان کرد: باید از این فرصت‏‌ها به خوبی استفاده کنیم، زیرا استان لرستان نیازمند ورود بخش خصوصی و سرمایه‏‌گذاری است.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه برخی از مراکز بهداشتی شهرستان الیگودرز به گونه‏‌ای قدیمی است که خدمات‎دهی به بیماران برای ما شرم‏آور است.

این مسئول اضافه کرد: در سال‏های گذشته بسیاری از این مراکز قدیمی بوده، این در حالی است که همچنان این مراکز بهداشتی در شهرستان الیگودرز فعال هستند و بیماران زیادی به آنها مراجعه می‏‌کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.