تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

امام جمعه کوهدشت:آمریکا به بهانه مبارزه با داعش دنبال تثبیت نیروهای خود در منطقه است

  • کد خبر : 56182
  • 28 شهریور 1393 - 20:42

امام جمعه کوهدشت: آمریکا به بهانه مبارزه با داعش دنبال تثبیت نیروهای خود در منطقه است   به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کوهدشت با اشاره به اثرات رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مردم امانت داری را در تمامی مراحل زندگی سرلوحه […]

و

امام جمعه کوهدشت:

آمریکا به بهانه مبارزه با داعش دنبال تثبیت نیروهای خود در منطقه است

 

به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کوهدشت با اشاره به اثرات رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مردم امانت داری را در تمامی مراحل زندگی سرلوحه قرار دهند  و نیکی کردن به اهل به ویژه اهل خانواده عمر را زیاد می کند و سبب بزرگی و کرامت افراد می شود.

وی  با اشاره به اثرات تکبر در زندگی خانوادگی افزود: در روابط خانوادگی زن و مرد، لجبازی زندگی و اساس خانواده را از هم می پاشد.

امام جمعه شهرستان کوهدشت خواستار برنامه ریزی مسئولان فرهنگی در ارتباط با جوانان و نوجوانان شد و بیان کرد: امروزه با وجود توطئه های گوناگون دشمنان برای منحرف کردن جوانان این سرزمین و وجود فضای مجازی و سایر رسانه های مخرب مانند ماهواره تهدیدی جدی برای جامعه به ویژه خانواده است و  لزوم برنامه ریزی متولیان فرهنگ را دو چندان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حماسه دفاع مقدس برکات و دستاورد های بزرگی را برای ملت سر افراز ایران به ارمغان آورد که تا مدت ها ستون های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم نمود.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس بازخوانی و مرور خاطرات تلخ و شیرین دفاع ملتی  است که خواهان زندگی آبرومندانه بوده و از سوی دشمنان قسم خورده‌اش مورد هجمه همه جانبه قرار گرفته بود.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد:  هفته دفاع مقدس گنجینه ای گرانبها و سرمایه ای تمام ناشدنی است که اگر به درستی از آن محافظت شود می تواند نظام را در سخت ترین لحظات حفظ و حراست کند.

حجت الاسلام طهماسبی دفاع مقدس را دفاع از ارزش های اسلامی و جهاد مقدس علیه کفر و استکبار دانست و افزود: پاسداشت ارزش های دفاع مقدس، پاسداری از آرمان‌های اسلامی است.

 وی به یاوه گویی های این روزهای آمریکا در رابطه با مبارزه با داعش اشاره کرد و گفت: آمریکا هیچ موقع با جهان و افکار عمومی دنیا صادق نبوده و نیست و امروزه به بهانه مبارزه با داعش و تروریست می خواهد حضور دوباره خود را در منطقه تثبیت کند و به فکر رسیدن به برنامه ها و افکار نامشروع خود است.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به دلایل شکست گروهک داعش در عراق افزود: اگر داعش در عراق شکست خورد نتیجه حضور مراجع شیعه و حضور گسترده مردم عراق بود و آمریکا در این موضوع نقشی نداشت.

امام جمعه کوهدشت به مهر ماه زمان بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: بازگشایی مدارس و شروع فصل تعلیم و تربیت نویدبخش پیشرفت، توسعه و بالندگی برای کشور است و مدارس نقش مهمی  در پیشرفت، رشد و توسعه جوامع دارند و  اگر در هر جامعه ای آموزش پرورشی پویا و سر زنده داشتیم تمام مشکلات آن جامعه برطرف می شود.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به جایگاه علم آموزی در اسلام گفت: در اسلام به کسب علم و دانش سفارش بسیاری شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. درود خدا بر امام جمعه محبوب و ولایی شهرمان

  2. حضورت در سنگر ولایت موجب افتخار است

  3. مرحبا بر این امام جمعه کوبنده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.