- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

درخشش دومیدانی کاران لرستانی در مسابقات بین‏المللی آلمان

[1]۲ مدال طلا و یک نقره حاصل تلاش دوومیدانی کاران لرستانی در رقابت‏های معلولان آلمان

در روز دوم رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی کاران کشورمان به ۴ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز دیگر دست پیدا کردند که سهم لرستانی‏ها ۲ مدال طلا و یک نقره بود.
در ادامه رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی معلولین آلمان و در روز دوم این مسابقات، دوومیدانی‌کاران کشورمان به ۴ مدال طلا توسط جواد حردانی، محسن کائیدی، جلیل باقری و کامران شکری سالاری رسیدند و ۳ نقره دیگر هم توسط سلمان آب‌باریکی، مرضیه صدقی و فرزاد سپهوند به‏دست آمد. مهرداد کرم‌زاده هم به مدال برنز بسنده کرد.
محسن کائیدی دلاور لرستانی در پرتاب وزنه کلاس F34 با ۱۱ متر و ۴۳ سانتی‌متر قهرمان شد. وی در اولین روز این مسابقات موفق شده بود در پرتاب نیزه کلاس F34 علاوه بر مقام قهرمانی رکورد این ماده را که در اختیار خودش بود به میزان ۳۲ سانتی‏متر جابه‏جا کند.

کامران شکری سالاری دیگر ورزشکار لرستانی در پرتاب نیزه کلاس F42 با ۵۰ متر و ۶۹ سانتی‌متر قهرمان شد. ورزشکارانی از نروژ و انگلیس هم دوم و سوم شدند.

همچنین فرزاد سپهوند در پرتاب دیسک کلاس ادغامی F38 ، ۴۲،۴۴ با ۴۵ متر و ۵۴ سانتی‌متر صاحب مدال نقره شد. جواد حردانی در این کلاس با پرتابی به میزان ۴۸ متر و ۴۷ سانتی‌متر متر به مدال طلا رسید.

مصطفی بهرامی از لرستان به‏عنوان مربی تیم ملی ایران را در این پیکارها همراهی می‌کند.