- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کمک بیش از ۱۵۰ میلیون ریال به دانش‎آموزان کوهدشتی

13930212000298_PhotoA [1]
 
مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از ۱۵۰ میلیون ریال به دانش‎آموزان مددجوی کمیته امداد در کوهدشت کمک شده است.

به گزارش خبرگزاری میرملاس  به نقل فارس [2]، مردان امرایی  در دیدار با ایتام کوهدشتی به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه خانواده‎ها در آستانه سال تحصیلی جدید درصدد تهیه پوشاک و لوازم‎التحریر برای فرزندان خود هستند، به طبع خانواده‎های نیازمند این دغدغه را جهت تهیه کتب و لوازم‎التحریر برای فرزندان خود دارند،

بر همین اساس کمیته امداد شهرستان در راستای رفع مشکل این خانواده‎ها نسبت به پرداخت کمک موردی ویژه به آنان اقدام کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ میلیون ریال در قالب کمک موردی ویژه از طریق این نهاد به خانواده‎های نیازمند در این خصوص پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: این مبلغ به ۳۰ خانواده تحت حمایت و ۲۳ خانواده نیازمند در سطح شهرستان پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حامیان و خیرین نیکوکار نیز در آستانه سال تحصیلی جدید کمک‎های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام کمیته امداد شهرستان اهدا می‎کنند، اظهار داشت: حامیان موسسه عترت فاطمی ۵۴ بسته لوازم‎التحریر و کیف مدرسه به ارزش ۳۸ میلیون ریال به ۵۴ نفر از ایتام سادات شهرستان اهدا کردند.

امرایی بیان داشت: در حال حاضر تعداد دانش‎آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بوده و از همه خدمات فرهنگی این نهاد بهره‎مند هستند.