تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

۱۳۵ میلیارد تومان برای بازسازی خطوط ریلی لرستان نیاز است

  • کد خبر : 56253
  • 30 شهریور 1393 - 0:17

  استاندار لرستان گفت: برای بازسازی کامل خطوط ریلی در لرستان به ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و باید برای جلوگیری از حوادث بعدی این بازسازی شود. هوشنگ بازوند در نشست بررسی سانحه راه‌آهن که در شهرستان دورود برگزار شد اظهار کرد: در شش ماه نخست سال ۹۳ شش سانحه ریلی در استان لرستان […]

139302100909099802642323

 

استاندار لرستان گفت: برای بازسازی کامل خطوط ریلی در لرستان به ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و باید برای جلوگیری از حوادث بعدی این بازسازی شود.

هوشنگ بازوند در نشست بررسی سانحه راه‌آهن که در شهرستان دورود برگزار شد اظهار کرد: در شش ماه نخست سال ۹۳ شش سانحه ریلی در استان لرستان اتفاق افتاده که آمار مناسبی نیست  و برای جلوگیری از این اتفاقات  نیاز به حمایت مالی است و اگر برای این امر اعتبارات لازم تخصیص نیابد شاید دوباره شاهد این اتفاقات باشیم.

وی بازسازی خطوط ریلی استان لرستان را نیازمند تخصیص اعتبارات دانست و افزود: برای بازسازی کامل خطوط ریلی در لرستان به ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و باید برای جلوگیری از حوادث بعدی این بازسازی شود.

استاندار لرستان بازسازی ۹۰ کیلومتری از راه ریلی را ضروری دانست و بیان کرد: برای جلوگیری از رخ دادن حوادث احتمالی باید در ۱۰ روز آینده ۹۰ کیلومتر از خطوط ریلی بازسازی شود.

 وی به زحمات مدیران راه آهن استان بعد از وقوع خارج شدن قطار از ریل اشاره کرد و گفت: پس از این سانحه در بازه زمانی کمتر از ۱۱ ساعت خطوط ریلی بازگشایی شدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

بازوند به دیدار خود با با مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی، اشاره و عنوان کرد: در ابتدای سال جلسه ای با مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی داشتم و به وی گفتم که محور دورود و تنگ هفت به بازسازی نیاز دارد و این کار را در اولویت خود قرار دهند که ایشان برای این امر قول دادند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.