تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

کورانی فر :‌ عملکرد ادارات لرستان ارزیابی می شود/ مدیران کم کار کارت زرد می گیرند

  • کد خبر : 56266
  • 30 شهریور 1393 - 2:58

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان از ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در قالب اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل مهر، علی کورانی فر ظهر در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه بر اساس اصل سوم قانون اساسی همه دولت ها […]

_MG_1891

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان از ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در قالب اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل مهر، علی کورانی فر ظهر در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه بر اساس اصل سوم قانون اساسی همه دولت ها موظف به استقرار نظام اداری صحیح هستند، اظهار داشت: استقرار نظام اداری صحیح نه تنها یک وظیفه بلکه یک ضرورت برای توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور تنظیم و ابلاغ شد، تصریح کرد: این نقشه راه یک ضرورت انکار ناپذیر برای توسعه کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه در هشت برنامه تدوین شده در قالب نقشه راه اصلاح نظام اداری باید به استقرار نظام اداری بهره ور و مبتنی بر ارزش های اسلامی برسیم، افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه ها می تواند کمک بزرگی به اجرایی شدن این نقشه راه داشته باشد.

کورانی فر با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه ها در دولت یازدهم در فاصله شش ماهه در طول سال انجام می شود، تصریح کرد: در این ارزیابی دستگاه ها در سه سطح عالی، خوب و متوسط ارزیابی می شوند.

وی با تایکد بر اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه ها که در واقع عملکرد مدیران را نشان می دهد از اول مهر ماه انجام می شود، افزود: این ارزیابی ها به بالاترین مقام هر دستگاه نیز ابلاغ می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه اگر مدیری در هیچ یک از ان سه سطح قرار نگیرد با آن مدیر به سه طریق برخورد می شود، اظهار داشت: اگر مدیر در شرایط بازنشستگی باشد او را بازنشسته می کنیم، اگر در شرایط بازخرید باشد او را بازخرید می کنیم و اگر در هیچکدام از این شرایط نباشد مدیر خود باید استعفا دهد و اگر استعفا نداد او را عزل می کنیم.

کورانی فر با بیان اینکه اگر مدیری نمره کمتر از میانگین را دریافت کند یک کارت زرد می گیرد، تصریح کرد: هر مدیر در صورت داشتن سه کارت زرد متوالی و یا چهار کارت زرد متناوب شامل برخورد با سه شیوه مذکور می شود.

وی ادامه داد: مدیرانی که نمره عالی دریافت کنند مود تقدیر استاندار قرار خواهند گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ارزیابی مدیران دو هزار امتیاز دارد، گفت: از این میزان ۳۰۰ امتیاز مربوط به اجرایی شدن معیارها و اولویت های استان است.

کورانی فر یادآور شد: فرآیند ثبت اطلاعات دستگاه ها و مدیران از یکم مهر ماه آغاز می شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران، بخش خصوصی و جامعه قانون مند بازیگران اصلی اصلاح نظام اداری هستند، افزود: مدیران باید به درک یک مفهوم مشترک با کارمندان خود برسند تا بتوانند موفق باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. فدات کونانی جان .چه جذبه ای داره این مرد

  2. کورانی فر دوستت داریم

  3. کورانی جان
    لطفا اعلام نمائید استانداری ودوائر تابعه وفرمانداران نابغه اش در چه سطحی قرار میگیرند

  4. حاج آقا زحمت کشیده مدیران دولت قبلی که سرسخت مخالف دولت دکتر روحانی هستند را جابجا کنید ( بالاخص مدیران احمدی نژادی کوهدشت را )

    • سهیلی جان اگه اینجوریه باید خودش هم تشریف ببرند آخه ایشون هم از مدیران احمدی نژادیه !!!! راستی بالاترازکارت قرمز اگه هست تقریبا برا همه مدیران کوهدشت آماده کنید !!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.