- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دو هزار مددجوی لرستان آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند

81319917-5963217

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان لرستان از شرکت بیش از دو هزار و ۸۰۰ مددجوی لرستانی در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای خبر داد .

ولی اله منتظری’  در جمع خبرنگاران افزود :یکی از اولویت های این نهاد در سال جاری آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای متناسب با علایق جوانان و نیاز منطقه به مددجویان است که با همکاری مراکز آموزش فنی و حرفه ای و یا آموزشگاههای آزاد به متقاضیان ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان آموزش های فنی و حرفه ای را به عنوان پایه ایجاد اشتغال پایدار و هدفمند عنوان کرد و اظهار کرد : آموزش در حوزه فنی و حرفه ای در بالا بردن اعتماد به نفس جامعه و هویت بخشی به جوانان نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا تعداد ۹۳۳ نفر از آموزش های کوتاه مدت، یک هزار و ۴۲۵ نفر از آموزش های بلند مدت، ۳۸۰ نفر در دوره های حرفه آموزشی شرکت نموده اند، گفت: همچنین برای ۸۱ نفر از مددجویان کاریابی صورت گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان با اشاره به اینکه در راستای آموزش این مددجویان مبلغ ۶۹۹ میلیون و ۲۰۶ هزار ریال هزینه شده است، گفت: توانمند سازی مددجویان یکی از اولویت های کمیته امداد در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تربیت نیروی انسانی را از کارهای ارزشمند و فاخر دانست و گفت: افزودن به مهارت و دانش انسان از اعمال خیر و ارزشمندی است که آموزش های فنی و حرفه ای در این میان از جایگاه والایی برخوردار است.