تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

قرارگاه خاتم الانبیا ، ظرفیت ایجاد هفت هزار شغل جدید را در لرستان دارد

  • کد خبر : 56310
  • 30 شهریور 1393 - 14:08

  فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: با حل مشکل اعتباری پروژه های در دست ساخت توسط این قرار گاه در لرستان می توان ۶ تا ۷ هزار شغل جدید در لرستان ایجاد کرد . سردارسرتیپ عبادالله عبدالهی  در نورآباد ، مشکل اشتغال را یکی از مشکلات لرستان عنوان کرد و بیان داشت : […]

81319976-5963310

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: با حل مشکل اعتباری پروژه های در دست ساخت توسط این قرار گاه در لرستان می توان ۶ تا ۷ هزار شغل جدید در لرستان ایجاد کرد .

سردارسرتیپ عبادالله عبدالهی  در نورآباد ، مشکل اشتغال را یکی از مشکلات لرستان عنوان کرد و بیان داشت : یکی از نگرانی ها و دغدغه ها ی ما بیکاری جوانان است و در سفر به لرستان با سیل جمعیت جوانان تحصیل کرده اما بیکار مواجه می شویم که این موضوع خیلی نگران کننده است .

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه تاکید دارند که کار تولید بشود و مملکت تبدیل به کارگاه سازندگی بشود و امیدوارم بتوانیم بستر کار و اشتغال را در کشور ایجاد کنیم وواقعا بتوانیم از ظرفیت و توان کشور در جهت اشتغال استفاده کنیم .

عبدالهی گفت: قرار گاه خاتم هرچه در توان داشته باشد در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری نه تنها برای مردم لرستان بلکه برای تمام مردم عزیز ایران بکار خواهد گرفت و حرکت در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان را یک تکلیف و وظیفه برای خود می داد.

وی درادامه یاد آور شد : قرار گاه خاتم هم اکنون هشت پروژه بزرگ و ملی را در استان لرستان به اجراء در آورده است که در صورت بهره بر داری نقش مهمی در توسعه استان ایفا ء خواهند کرد.

وی ، ادامه داد: این هشت پروژه مبلغ ۱۳ هزار میلیارد تومان پیمان اولیه آنان است که با تامین منابع مالی این پروژه ها می توان زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای کار لرستانی را در ساخت آنان فراهم کرد .

عبدالهی مهمترین این پروژه هارا آزاد راه خرم آباد -اراک ، سد معشوره، راه آهن دورود – خرم آباد، سد رودبار، فرود گاه خرم آباد، آبرسانی به شهر خرم آباد عنوان کرد و بیان داشت: این پروژه های خیلی بزرگ و ارزشمند در راستای منویات مقام معظم رهبری در رسیدگی به مناطق محروم به اجرا ء درآمده است.

وی تصریح کرد: درپروژه آزادراه خرم آباد – اراک می توان سه هزار نفر را بکارگیری کرد و یا در سد رودبار هزار و ۱۵۰ نفر مشغول هستند که در صورت تامین منابع اعتباری می توان جوانان بیشتری را مشغول کار احداث سد کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سردار دوست داریم
    به خاطر تمامی کسانی که در قرارگاه مشغول به کار شدند و با درامدی که براشون درست شد ازدواج کردند ،بچه دار شدند والان خوشحالند
    سردار دوست داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.