تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

علی راست‌پاپی پس از ۲۷ سال جانبازی به جمع یاران شهیدش پیوست

  • کد خبر : 56324
  • 30 شهریور 1393 - 14:55

  ظهر امروز طی مراسمی با حضور محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی پیکر شهید علی راست پاپی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان دورود تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش میرملاس به نقل  فارس از دورود، طی مراسمی ظهر امروز با حضور باشکوه مردم قدردان شهرستان دورود […]

13930531000309_PhotoA
 
ظهر امروز طی مراسمی با حضور محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی پیکر شهید علی راست پاپی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان دورود تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش میرملاس به نقل  فارس از دورود، طی مراسمی ظهر امروز با حضور باشکوه مردم قدردان شهرستان دورود و جمعی از مسئولان شهرستان دورود پیکر شهید علی راست‌پاپی تشییع و در گلزار شهدای شهر دورود به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با استقبال باشکوه مردم شهرستان دورود و عاشقان شهادت برگزار شده بود، محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه شهرستان دورود، ماشاءالله نعمتی فرماندار، بهمن واقعی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان شهرستان دورود حضور داشتند.

علیرضا حقانی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود اظهار داشت: شهید علی راست‌پاپی یکی از جانبازان ۷۰ درصد هشت سال دوران جنگ تحمیلی بود که پس از تحمل ۲۷ سال درد و رنج جانبازی به یاران شهید خود پیوست.

رئیس بنیاد شهید شهرستان دورود اضافه کرد: شهید علی راست‌پاپی در منطقه جنگی توسط عامل شیمیایی به درجه جانبازی شیمیایی نائل آمد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشیع پیکر شهید پاپی متذکر شد: در این مراسم که مردم ولایی شهرستان دورود حضوری باشکوه داشتند، محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام رضا حقیان امام جمعه شهرستان دورود و فرماندار شهرستان دورود به همراه جمعی از اعضای شورای اداری و تأمین شهرستان دورود حضور داشتند.

حقانی یادآور شد: همچنین حجت‌الاسلام میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و همچنین عباس قائدرحمت نماینده شهرستان‌های دورود و ازنا طی پیامی با خانواده شهید پاپی ابراز هم دردی کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. خوب بود یه عکس از این شهید بزرگوار می گذاشتید

  2. روحش شاد 🙁

  3. ثواب هزاران صلواتم تقدیمش باد .
    نیم نگاهی بس است همه را ،آن مجاهد را به همه ی نگاههای خداوند می سپارم.

  4. خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند .خدایش بیامرزد

  5. روحش شاد

  6. روحش شاد یادش گرامی باد

  7. روحش شاد باد. صلوات برای این شهید ودیگر شهدائ

  8. روح ویادشان گرامی باد با شهدای کربلا محشور گردد

  9. خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند .روحش شاد ویادش گرامی باد

  10. روحش شاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.