- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

علی راست‌پاپی پس از ۲۷ سال جانبازی به جمع یاران شهیدش پیوست

13930531000309_PhotoA
 
ظهر امروز طی مراسمی با حضور محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی پیکر شهید علی راست پاپی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان دورود تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش میرملاس به نقل  فارس [1] از [1] دورود، طی مراسمی ظهر امروز با حضور باشکوه مردم قدردان شهرستان دورود و جمعی از مسئولان شهرستان دورود پیکر شهید علی راست‌پاپی تشییع و در گلزار شهدای شهر دورود به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با استقبال باشکوه مردم شهرستان دورود و عاشقان شهادت برگزار شده بود، محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه شهرستان دورود، ماشاءالله نعمتی فرماندار، بهمن واقعی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان شهرستان دورود حضور داشتند.

علیرضا حقانی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود اظهار داشت: شهید علی راست‌پاپی یکی از جانبازان ۷۰ درصد هشت سال دوران جنگ تحمیلی بود که پس از تحمل ۲۷ سال درد و رنج جانبازی به یاران شهید خود پیوست.

رئیس بنیاد شهید شهرستان دورود اضافه کرد: شهید علی راست‌پاپی در منطقه جنگی توسط عامل شیمیایی به درجه جانبازی شیمیایی نائل آمد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشیع پیکر شهید پاپی متذکر شد: در این مراسم که مردم ولایی شهرستان دورود حضوری باشکوه داشتند، محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام رضا حقیان امام جمعه شهرستان دورود و فرماندار شهرستان دورود به همراه جمعی از اعضای شورای اداری و تأمین شهرستان دورود حضور داشتند.

حقانی یادآور شد: همچنین حجت‌الاسلام میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و همچنین عباس قائدرحمت نماینده شهرستان‌های دورود و ازنا طی پیامی با خانواده شهید پاپی ابراز هم دردی کردند.