- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

گردهمایی رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس در کوهدشت برگزار می شود

 
http://img7.irna.ir/1393/13930520/81268571/81268571-5876929.jpg
 
مسئول روابط عمومی سپاه کوهدشت خبر داد
گردهمایی رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس در کوهدشت

 به گزارش میرملاس  ؛مسئول روابط عمومی سپاه کوهدشت گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، گردهمایی رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس در کوهدشت برگزار می‏شود.

 

یونس کولیوند امروز در کوهدشت اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس و به پاس زحمات شهیدان، جانبازان و آزادگان سرفراز دوران دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره دفاع مقدس سپاه پاسداران ناحیه کوهدشت امسال نیز همانند سال‏های گذشته برای همه روزهای این هفته برنامه‏های زیادی در نظر گرفته‏ایم.

وی عنوان داشت: دیدار با امام جمعه این شهرستان که با حضور بسیجیان و پیشکسوتان سپاهی در دفتر امام جمعه کوهدشت برگزار می‏شود، گردهمایی رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس، ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان در روز پایانی هفته دفاع مقدس به گونه‏ ای که یک روز ویزیت رایگان توسط درمانگاه سپاه کوهدشت واقع در خیابان بازارچه حافظ انجام می‏شود، از جمله این برنامه‏ ها در شهرستان کوهدشت است. 

این مسئول یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‏ های ما در هفته جاری افتتاح پروژه ‏های سازندگی عمرانی انجام گرفته توسط سپاه پاسداران شهرستان کوهدشت است.

کولیوند در پایان گفت: برای اجرای این برنامه‏ ها با برخی ادارات مانند بهزیستی و بنیاد شهید هماهنگی‏های لازم انجام شده است.