تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

تیم های درمانی همزمان با هفته دفاع مقدس به مناطق محروم لرستان اعزام می شوند

  • کد خبر : 56341
  • 31 شهریور 1393 - 0:32

  مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم های درمانی همزمان با هفته دفاع مقدس به مناطق محروم این استان اعزام می شوند. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند عصر یکشنبه با تشریح برنامه های بسیج جامعه پزشکی استان لرستان برای هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران اظهار […]

IMG12542706

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم های درمانی همزمان با هفته دفاع مقدس به مناطق محروم این استان اعزام می شوند.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند عصر یکشنبه با تشریح برنامه های بسیج جامعه پزشکی استان لرستان برای هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی ستاد هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس استان لرستان تیم های درمانی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

وی ادامه داد: مطابق پیش بینی صورت گرفته نزدیک به ۷۰ تیم پزشکی، درمانی و امدادی با همکاری دستگاههای مختلف از جمله بسیج جامعه پزشکی استان راهی مناطق محروم استان لرستان خواهند شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به آخرین فعالیتها در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: طی هفته گذشته یک تیم تخصصی از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان به منطقه محروم “مرگسر” از توابع شهرستان الیگودرز اعزام شدند.

سرهنگ شمس بیرانوند با اشاره به همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در اعزام این تیم تخصصی عنوان کرد: این تیم متشکل از پزشک متخصص در زمینه های عفونی، داخلی، اطفال و زنان و زایمان بوده است.

وی با بیان اینکه پیش از اعزام این تیم کار بیماریابی در منطقه صورت گرفته و افراد نیازمند درمان شناسایی شدند تصریح کرد: کار ویزیت و درمان بیماران به صورت رایگان توسط این تیم تخصصی صورت گرفته است.

سرهنگ شمس بیرانوند با بیان اینکه کار اعزام تیم های درمانی به طور مستمر در طول سال و به مناسبت های مختلف صورت می گیرد، افزود: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت پزشکان و اعضای بسیج جامعه پزشکی در این زمینه گامهای خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه در ایام دهه کرامت امسال نیز نزدیک به هزار نفر از اهالی بخش محروم شول آباد شهرستان الیگودرز به صورت رایگان ویزیت شدند ادامه داد: در این برنامه برخی از افراد که نیاز به خدمات بالینی داشتند برای انجام اقدامات بعدی به مراکز درمانی معرفی شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان ادامه داد: در این برنامه پزشکان متخصص اطفال، قلب و عروق، مغز و اعصاب، زنان و زایمان و همچنین گروه مشاوره و شناخت آسیب های اجتماعی و بهداشت زنان مشارکت داشتند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در ادامه سخنان خود به دیگر فعالیتهای صورت گرفته طی سالجاری اشاره کرد و از برگزاری نشست فرهنگی با موضوع تاثیر ماهواره و رسانه ها بر روابط خانوادگی و تغییر سبک زندگی ایرانی – اسلامی خبر داد.

سرهنگ بیرانوند ادامه داد: این نشست فرهنگی در راستای آگاهی بخشی، تبیین مخاطرات ماهواره و مقابله با آسیبهای ناشی از آن با حضور اعضای حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی خرم آباد برگزار شد.

وی همچنین به برگزاری نخستین نشست علمی مقابله با تحدید نسل در سالن ابن سینا مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد اشاره کرد و یادآور شد: در این نشست علمی نیز با استفاده از کارشناسان و مسئولان ملی پیرامون تبعات کاهش نرخ رشد جمعیت و تحدید نسل مباحثی مطرح شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب آقای آزادبخت
    شما که در ماجرای “شیدا” و هم روستائیانش سنگ تمام گذاشتید. اینجا هم تلاش کنید که که این گروه (که صد البته از جنس آسمانند تا زمین مثل شما) به روستای آنها بروند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.