تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی اولویت نخست استانداری لرستان است+کوهدشت

  • کد خبر : 56392
  • 31 شهریور 1393 - 15:01

  به گزارش میرملاس به نقل تسنیم، محمد اصلانی شامگاه یکشنبه در جلسه با شهرستان کوهدشت اظهار کرد: تکمیل پروژه های عمرانی و نیز بازسازی زیرساختهای فرسوده استان از مهمترین برنامه های کاری معاون هماهنگی و عمرانی استانداری لرستان بوده و برای رسیدن به این اهداف از تمامی ظرفیتهای استان استفاده می کنیم. وی مهمترین […]

139211031531433941969703

 

به گزارش میرملاس به نقل تسنیم، محمد اصلانی شامگاه یکشنبه در جلسه با شهرستان کوهدشت اظهار کرد: تکمیل پروژه های عمرانی و نیز بازسازی زیرساختهای فرسوده استان از مهمترین برنامه های کاری معاون هماهنگی و عمرانی استانداری لرستان بوده و برای رسیدن به این اهداف از تمامی ظرفیتهای استان استفاده می کنیم.

وی مهمترین مشکلات استان لرستان را مهیا نبودن زیرساختهای عمرانی و اقتصادی  دانست و افزود: یکی از مهمترین چالش های مطرح شده در این روزها تعدد طرح های نیمه تمام است که از گذشته به یادگار مانده است.

معاون هماهنگی و عمرانی استانداری لرستان  با بیان اینکه طرحهای نیمه تمام استان لرستان در اولویت نخست اختصاص اعتبار قرار می گیرند افزود: ظرف مدت ۶ ماهه اول امسال ۵۲ و نیم درصد ازاعتبارات عمرانی استان تخصیص یافته است.

اصلانی بیان کرد: این در حالی است که در سال ۹۱ و ۹۲ تنها ۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان تخصیص یافت و امیدوارم که این تخصیص اعتبار تا پایان سال به ۷۰ درصد برسد.

معاون عمرانی استانداری لرستان خواستار فعال کردن مراکز فنی و حرفه ای در جهت فراهم ساختن زیرساخت ها جهت کسب مهارت جوانان شد و افزود: توسعه مدارس فنی و حرفه ای باید در راس فعالیتهای آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی اصلی ترین مولفه در خصوص فرایند های تولید را نیروی انسانی دانست و گفت: برای توسعه و پیشرفت استان باید نیروی ماهر و خلاق تربیت کرد.

معاون عمرانی استانداری تصریح کرد: باید سعی کرد با منابع محدود نیازهای نامحدود را اولویت بندی کنیم و بر ارتقاء سطح کیفی پروژه ها نظارت شود و سرمایه های ملی باید به بهترین نحو هزینه شود و مدیران از بکار گیری پیمانکاران ضعیف در پروژه های عمرانی  در راستای تسریع در روند احداث پروژه های عمرانی به جد خودداری کنند. 

۸۰ درصد از صنایع و واحد های تولیدی شهرستان کوهدشت تعطیل است

غلامرضا حمزه پور فرماندار شهرستان کوهدشت نیز در این جلسه گفت: شهرستان کوهدشت در حال حاضر با دو بحران بزرگ آب و بیکاری مواجه است و سد معشوره به عنوان مطالبه و دغدغه اصلی مردم کوهدشت است که  با احداث این سد به طور قطع مشکل آب و اشتغال شهرستان مرتفع می شود.

فرماندار کوهدشت از تعطیلی ۸۰ درصد از صنایع و واحد های تولیدی این شهرستان خبر داد و افزود: اگر این واحد ها فعال شده و به عرصه تولید باز گردند برای ۱۸۰۰ بیکار در شهرستان ایجاد اشتغال می شود.

فرماندار کوهدشت با انتقاد از وضعیت مبلمان شهری شهر کوهدشت تصریح کرد: شهر کوهدشت از لحاظ مبلمان شهری با فقر شدیدی مواجه است که این وضعیت زیبنده مردم سخت کوش و شریف کوهدشت نیست.

وی  عنوان کرد: امسال با بحران شدید آب مواجه هستیم و مسئولان ارشد استان باید اعتبارات لازم را در این بخش به شهرستان تخصیص دهند. 

حمزه پور عنوان کرد: شهرستان کوهدشت با داشتن اماکن گردشگری، مذهبی و آثار متعدد باستانی و تاریخی با قدمت بیش از ده هزار سال از هر جهت مستعد توسعه و عمران است.

در این جلسه مدیران برخی از دستگاههای دولتی شهرستان کوهدشت به بیان پاره ای از مشکلات حوزه کاری خود ارائه دادند.
معاون هماهنگی و عمرانی استانداری لرستان در نخستین  سفر استانی خود از برخی از پروژه های عمران شهری کوهدشت بازدید و بر تسریع در روند ساخت آنها تاکید کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. مگه کوهدشت هم پروژه عمرانی داره لطفا گزارشی تهیه کنید

  2. به فرماندارتواناخداقوت میگوییم

  3. این ورزشگاه کجاست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.