تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

پیام مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به مناسبت فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت

  • کد خبر : 56401
  • 31 شهریور 1393 - 23:00

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آستانه بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس پیامی را صادر کرد.   متن پیام به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیمدر مکتب اسلام تمام افرادش باید معلم باشند و متعلم. بهار تعلیم و تربیت آغاز شکفتن مهر و مهربانی است در […]

0-2

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آستانه بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس پیامی را صادر کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
در مکتب اسلام تمام افرادش باید معلم باشند و متعلم.

بهار تعلیم و تربیت آغاز شکفتن مهر و مهربانی است در بوستان دانش و دانایی و آغاز گر مهری دیگر است در فضای عطر آگین مدرسه. مهر شروعی دوباره است تا آگاهی‌های بیشتری کسب کنیم و به دانش و بینش بیشتری مجهز شویم و «راه» را بهتر بشناسیم. «مهر»، فرصتی است تا در سال جدید، همراهانی مصمم‌تر، هم فکرانی تازه‌تر، اندیشه‌هایی متعالی‌تر و‌ شناختی عمیق‌تر از اسلام و مکتب و جهان معاصر کسب کنیم.

در این بهار تعلیم و تربیت، گشایش دوباره مدرسه‌ها، هنگامه تجلی زیبای مهر و محبت و ایثار را به صاحبان خرد و اندیشه و به ویژه به فرهنگیان گرانقدر، پرتلاش، دلسوز و متعهد و دانش آموزان عزیز و به همه ره پویان طریق علم و معنویت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و هم چنین ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس را که یادآور ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس است، گرامی داشته و به روح والا و پرفتوح امام راحل و تمامی شهدای گرانقدر دانش آموز و فرهنگی بالاخص به شهدای عزیز دانش آموز غزه درود و سلام می‌فرستیم.

قطعاً همه پیروزی‌ها، عزت، عظمت، سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد که سهم شهدای و ایثارگران دانش آموز، در این جهاد پرافتخار، برکسی پوشیده نیست.

سال تحصیلی ۹۴-۹۳ را در حالی شروع می‌کنیم که شاهد درخشش بی‌نظیر دانش آموزان لرستانی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی هستیم. کسب جایگاه سوم لرستان در رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری و نایب قهرمانی تیم دانش آموزان این استان در مسابقات ورزشی کشور و ده‌ها موفقیت دیگر در عرصه‌های فرهنگی تنها گوشه‌ای از توانمندی و استعداد بالای فرزندان این مرز و بوم است و می‌رود تا با کمک و یاری فرهنگیان و دانش آموزان شاهد امتداد این غرور آفرینی‌ها در آینده نزدیک باشیم.

امیدواریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) تحت عنوان ((اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی)) نامگذاری شده بتوانیم به کمک فرهنگیان گرانقدر و فرهیخته و با عزمی راسخ برای وصول به چشم انداز‌ها و تحقق اهداف آن در مسیر تربیت نیروی انسانی کارآمد، گام‌های موثری برداشته و شاهد پیشرفت همه جانبه آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان و بالقوه دانش آموزان عزیزاستان لرستان باشیم.

بدون تردید سال جدید تحصیلی، که سال دستیابی به آموزش و پرورشی مترقی با رویکرد برنامه محوری، پژوهش مداری و مدیریت اخلاق مدار است، نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است تا به پشتوانه همت و خرد جمعی شاهد تبلور دانایی محوری و خردورزی که محور توسعه پایدار محسوب می‌شود باشیم.

بار دیگر به شوق ترانه‌های سبز تلاش همه شما فرهنگیان عزیز، فرصتی مهیا گردید تا در طلوع مهر زرین میزبان پرستوهایی باشیم که در وسعت معرفت، همهمه می‌کنند، اوج می‌گیرند و فضای مدرسه را طراوت می‌بخشند.

در خلوت بی‌بدیل هماره عمر، بهار تعلیم وتربیت را با نشئهٔ باده ازلی، «اسم رب» آغاز می‌کنیم و به رسم خاطرات شیرین مدرسه دست همهٔ یاران را به گرمی می‌فشاریم و عهد می‌بندیم که در سایه ادب، اخلاص و پاکی الفبای همدلی را برای رشد دانش پژوهان ایران عزیزمان تکرار کنیم.

امیدوارم سال تحصیلی جدید، درکنار دانش آموزان مصمم و پرتوان با نیازهای ویژه، سالی سرشار از طراوت و شادابی بوده و همراه با شما معلمان و دبیران دلسوز، با سرودن نوای همراهی و همدلی، امید بخش قلب‌های تپندهٔ این عزیزانمان باشیم.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلام دکتر قدری به دور از مسائل سیاسی انتخاب مدیر بکنید
    از افراد توانمند در گروه های مختلف استفاده کنید
    الان در پلدختر که من خبر دارم به جرم اصولگرایی تمام مدیران عوض شدند
    مثلا مدیر مجتمع روستای چم مهر و هلوش و میدان در صورتی که ایشان فردی شایسته هستد و دانشجوی ممتاز آقای دکتر گودرزی وزیر ورزش بوده اند و ایشان یک اصولگرای معتدل بوده اند و هیچ نسبت فامیلی با مدیرکل قبلی نداشته اند

    • آره مدیر مجتمع و معاون اجرایی چم مهر واقعأ حیف شد عوض شدند.بومی ان محل بودند و باسواد.

    • آقای بازگیر مدیریت ارث پدری که نیست الحمدلله نیروهای خلاق خیلی زیادهستند.دست به دست شدن مدیریت ومسئولیت ازبرکات نظام مقدس است.

      • ارث پدری نیست ولی نباید انسانهای توانمند را کنار گذاشت لااقل باید در جاهای دیگر استفاده نمود ایشان بسیار توانمند هستند کسانی که ایشان را میشناسند به توانایی ها یشان واقفند

  2. با سلام سال تحصیلی جدید را به تمام دانش آموزان و معلمین تبریک عرض می نمایم

    امیدوارم دکتر کریمی فر سایت میر ملاس را بازدید کنند

  3. ضمن تبریک به همه فرهنگیان محترم استان .امیدواریم سال خوبی در پیش داشته باشید وآمادگی خود را جهت پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس اسلامی و برنامه های عالی جناب مدیر کل محترم اعلام می داریم
    تمام پیام مدیر کل را در صفحه جان خود جای می دهیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.