تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

ورود بیش از ۲۸ هزار دانش‎آموز کوهدشتی به کلاس‌های درس

  • کد خبر : 56405
  • 31 شهریور 1393 - 23:16

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: فرماندار کوهدشت گفت: فردا ۲۸ هزار و ۹۰۰ دانش‏ آموز کوهدشتی وارد مدرسه و کلاس‌های درس می‏شوند.   غلامرضا حمزه‏ پور عصر امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‎ها و ایثارگری‏ های ملت بزرگ ایران در مقابل دشمن بعثی عراق است، […]

13930110000281_PhotoA

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

فرماندار کوهدشت گفت: فردا ۲۸ هزار و ۹۰۰ دانش‏ آموز کوهدشتی وارد مدرسه و کلاس‌های درس می‏شوند.
 

غلامرضا حمزه‏ پور عصر امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‎ها و ایثارگری‏ های ملت بزرگ ایران در مقابل دشمن بعثی عراق است، چراکه این مردم بودند که برای پیروزی این مملکت هشت سال دفاع کردند و جانانه جنگیدند که این برای ما یک افتخار بزرگ است.

وی ادامه داد: در این هفته بیشتر ادارات و نهادهای مختلف در شهرستان کوهدشت برنامه‏ های مختلفی در نظر گرفته‎اند تا یاد و خاطرات شهیدان و سرافرازان دوران هشت سال دفاع مقدس زنده بماند.

فرماندار کوهدشت خاطرنشان کرد: اگر امروز مردم و ملت ما در آسایش و امنیت زندگی می‏کنند به برکت خون شهدا و رشادت‏ های هشت سال دفاع مقدس است، بنابراین ما باید قدردان خون شهدا باشیم و برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز همه تلاش خود را به کار بگیریم.

این مسئول با اشاره به اینکه کوهدشت یکی از شهرهای مهم و دارای اهمیت خاص از نظر ظرفیت‏ها و پتانسیل‏ های کشاورزی، دامپروری و… است، ادامه داد: این ظرفیت‏ها باید شکوفا شوند و مسئولان نباید نسبت به آنها بی‎اهمیت باشند.

حمزه ‏پور متذکر شد: شهرستان کوهدشت بیکارترین شهرستان استان لرستان است که در این خصوص مسئولان ملی و استانی باید همه تلاش خود را به کار بگیرند و برای رفع این معضل که مربوط به استان و به طبع شهرستان کوهدشت است، تلاش خود را دوچندان کنند.

فرماندار کوهدشت اضافه کرد: ۲۸ هزار و ۹۰۰ دانش‏آموز کوهدشتی همزمان با روز نخست مهرماه امسال وارد مدرسه می‏شوند.

وی با اشاره به اینکه دانش‏ آموزان امروز ما ظرفیت‎های بزرگی برای جامعه هستند، تأکید کرد: همه مسئولان باید برای ارتقای سطح علمی و کیفی دانش‏آموزان تلاش کنند و در این خصوص با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نریمانی گفت نه فرماندار!!!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.