تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

کوهدشت میزبان واقعه بزرگ غدیر

  • کد خبر : 56440
  • 01 مهر 1393 - 12:50

  فرماندار کوهدشت گفت: شهرستان کوهدشت ۲۰ مهرماه جاری میزبان بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم در کشور است. به گزارس میرملاس نیوز به نقل از فارس،غلامرضا حمزه پور گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‏ها و ایثارگری‏های مردم ایران اسلامی است، بنابراین ما باید همواره یاد و خاطره این دوران را گرامی بداریم. وی در خصوص […]

 0

فرماندار کوهدشت گفت: شهرستان کوهدشت ۲۰ مهرماه جاری میزبان بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم در کشور است.

به گزارس میرملاس نیوز به نقل از فارس،غلامرضا حمزه پور گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‏ها و ایثارگری‏های مردم ایران اسلامی است، بنابراین ما باید همواره یاد و خاطره این دوران را گرامی بداریم.

وی در خصوص بازسازی واقعه غدیر در شهرستان کوهدشت افزود: با لطف و عنایت همه مسئولان، بازسازی واقعه غدیر امسال در کوهدشت انجام می‎شود.

حمزه‏ پور تصریح کرد: کوهدشت به عنوان یکی از شهرهای استان لرستان برای اجرای نمایش واقعه غدیر توسط مسئولان معرفی شده است که این یکی از نعمت‏های خوب و ارزشمند برای این شهرستان است که از طرف مسئولان استان شامل حال این شهر شده است.

این مسئول اضافه کرد: می‏توانیم با اجرای خوب و درست این برنامه تاریخی، داشته‏های معنوی خود را برای مردم به نمایش بگذاریم.

حمزه ‏پور با اشاره به اینکه شهرستان کوهدشت یکی از شهرهای مهم و دارای اهمیت خاص استان لرستان است، متذکر شد: اینکه شهرستان کوهدشت به عنوان میزبان این کاروان انتخاب شده است، نشانه ظرفیت‏ها و پتانسیل‏های این شهرستان است، بنابراین ما باید قدردان این ظرفیت‏ها باشیم و از آنها در جهت رفع مشکلات شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار کوهدشت گفت: شهرستان کوهدشت میزبان بازسازی واقعه غدیر خم است که این برای ما بسیار بااهمیت است، زیرا می‏توان از آن به عنوان یک فرصت برای توسعه شهرستان کوهدشت استفاده کرد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این برنامه را به خوبی اجرا کنیم، می‏تواند تاثیرات مثبتی در سطح کشور داشته باشد.

وی خطاب به مسئولان ادارات، نهادهای مجری و پشتیبان این برنامه در استان و شهرستان افزود: همه ما باید تلاش کنیم با برنامه‏ریزی دقیق‏تر و کارشناسی شده برنامه‏ای را اجرا کنیم که برای دیگران الگو باشد و مردم از اجرای آن لذت ببرند.

وی از ادارات متولی همانند نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، اداره راه و شهرسازی، شهرداری‏ها و… درخواست کرد: هر دستگاه باید در راستای خدماتی که می‏تواند به این برنامه داشته باشد، تمام تلاش خود را به کار گیرد تا شهرستان کوهدشت در اجرای این برنامه مهم سربلند باشد.

گزارش: احمد بساطی/فارس

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.