تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان: آموزش و پرورش لرستان با ۳۰ هزار فرهنگی مصمم است تا مهری پر ازمهر و بانشاط را برای دانش آموزان فراهم کند

  • کد خبر : 56454
  • 01 مهر 1393 - 14:31

میرملاس نیوز؛ گودرز کریمی فر روز سه شنبه در مراسم نواختن زنگ مهر در دبیرستان پسرانه امام خمینی (ره) افزود: بهار تعلیم و تربیت در لرستان با حضور ۳۰۰ هزار دانش آموز در ۲۵ منطقه آغاز شده است. وی به نقش و جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در توسعه فرهنگی اجتماعی جامعه اشاره کرد و […]

0-2

میرملاس نیوز؛ گودرز کریمی فر روز سه شنبه در مراسم نواختن زنگ مهر در دبیرستان پسرانه امام خمینی (ره) افزود: بهار تعلیم و تربیت در لرستان با حضور ۳۰۰ هزار دانش آموز در ۲۵ منطقه آغاز شده است.

وی به نقش و جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در توسعه فرهنگی اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: در آموزش و پرورش به دنبال تربیت معلمانی هستیم که فکر فرهنگی و فرهنگ فکرکردن را در دانش آموزان بپرورانند و آنان را خودباور و خداباور تربیت کنند.

کریمی فر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ هزار کلاس درس  در قالب ۴هزار و ۲۰۰ آموزشگاه در استان وجود دارد اظهار کرد: ۳۰ هزار پرسنل در آموزش و پرورش لرستان فعالیت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: گفت: در حال حاضر جمهوری اسلایم ایران در دورترین و صعب العبورترین مناطق استان برافراشته شده است و حتی برای تعلیم و تربیت یک دانش آموز نیز مدارس در این مناطق دایر شده است .

وی با تاکید به لزوم آموزش و پرورش چابک و موفق در استان افزود : نیاز توسعه و پیشرفت اجتماعی وجود آموزش و پرورش برنامه محور و پژوهش محور است .

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر نقش ارزنده معلم به عنوان یکی از دوعنصر اصلی آموزش و پرورش گفت: نقش معلم در توسعه و فرهنگ اجتماع بسیار برجسته و زیر ساخت اعتلای منابع انسانی در جامعه است .

وی در ادامه با اشاره به ساماندهی و کاهش هزینه ۱۵ هزار نیروی حق التدریس در لرستان گفت این هزینه ها در راستای رفع چالش های آموزش و پرورش استان استفاده شده است .

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.