تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 56537
  • 02 مهر 1393 - 8:30

    به گزارش میرملاس به نقل ایسنا، دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در حکمی، علی‎یاور عزیزپور را به‎عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان منصوب کرد.عزیزپور دانشجوی دکتری و عضو هیئت علمی گروه تربیت‎بدنی دانشگاه لرستان است. همچنین در کارنامه وی مدیریت تربیت‎بدنی این دانشگاه نیز به چشم می‎خورد.رضا محمدی‎اصل در اواخر اسفندماه […]

 aliyavarazizpour

 

به گزارش میرملاس به نقل ایسنا، دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در حکمی، علی‎یاور عزیزپور را به‎عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان منصوب کرد.
عزیزپور دانشجوی دکتری و عضو هیئت علمی گروه تربیت‎بدنی دانشگاه لرستان است. همچنین در کارنامه وی مدیریت تربیت‎بدنی این دانشگاه نیز به چشم می‎خورد.
رضا محمدی‎اصل در اواخر اسفندماه سال ۹۱ به‎عنوان دومین مدیرکل ورزش و جوانان لرستان جایگزین فرهاد نیکوخصال شد و فعالیت خودش را آغاز کرد و بعد از یک سال و نیم جایش را به عزیزپور داد.
مراسم تودیع و معارفه ساعت ۱۰ چهارشنبه دوم مهرماه در سالن همایش‎های جهاد کشاورزی لرستان برگزار می‎شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. با عرض سلام
    به جناب آقای دکتر عزیزپور صمیمانه تبریک عرض می کنم و از درگاه حضرت حق برای ایشان آرزوی توفیق می نمایم. ان شاءالله منشا خیر خواهند بود.

  2. رئیس ورزش و جوانان پلدختر یک معلم تاریخ است که در طول دوران زندگی اش بقول فردوسی پور که یه رویانیان گفت حتی یک عکس با شورت و پیراهن ورزشی ندارد.امید است آقای فردی ورزشی را به جای ایشان منصوب کند

  3. ضمن عرض سلام و تبریک به جناب آقای دکتر عزیزپور؛
    همانطور در دانشگاه لرستان مدیر موفقی بوده اید ، انشاءالله در سمت اجرایی جدید منشاء خیر، تحول و پویایی برای تمام استان لرستان باشید. برای حضرتعالی طول عمر با عزت همراه با موفقیت را از ایزد منان خواستاریم.

  4. صمیمانه تبریک می گویم به دکتر عزیزپور-

  5. به لطف خدا و شخصیت باکمالات وعلمی ایشان شاهد روزهای خوشی در ورزش استان خواهیم بود.انشاله که تمام مسئولین و همکاران ایشان را یاری کنند.

  6. منم به نوبه خودم خدمت استاد عزیزپور و جامعه ورزشی استان تبریک عرض میکنم، ایشالا موفق باشند!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.