تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

عادی جلوه دادن روابط نامشروع از عواقب بسیار بد ماهواره است

  • کد خبر : 56547
  • 02 مهر 1393 - 13:57

  به گزارش میرملاس به نقل از فارس از کوهدشت، امام جمعه پلدخترءحجت‌الاسلام علی محمد لروند  در جمع رزمندگان پیشکسوت کوهدشتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به رشادت‌ها، مردانگی‌ها و غیرت بی‌چون و چرای پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، این هفته را باید هفته غیرت و شجاعت نامید. وی افزود: این بهترین عنوان برای […]

13930213000795_PhotoA

 

به گزارش میرملاس به نقل از فارس از کوهدشت، امام جمعه پلدخترءحجت‌الاسلام علی محمد لروند  در جمع رزمندگان پیشکسوت کوهدشتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به رشادت‌ها، مردانگی‌ها و غیرت بی‌چون و چرای پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، این هفته را باید هفته غیرت و شجاعت نامید.

وی افزود: این بهترین عنوان برای هفته‌ای است که توسط مردمی فهیم خلق شده است و باید در این هفته یاد و خاطره همه شهدا، رزمندگان و جانبازان را گرامی بداریم.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: تحرکات و جنبش دشمن در خاورمیانه بالاست، اما ایران اسلامی هرگز اجازه به تجاوز دشمن نمی‌دهد و تمام نقشه و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند.

لروند به آسیب‌های ناشی از ماهواره نیز گریزی زد و متذکر شد: حرمت‌شکنی و ساده ‌کردن روابط نامشروع از عواقب بد ماهواره است که خانواده‌ها باید مواظب باشند.

این مسئول یادآور شد: امروز اقتدار و عظمت ملت ایران در اوج خود قرار گرفته و این عظمت مرهون خون شهدای عزیز این کشور است.

امام جمعه پلدختر همچنین به طلاق و آمار بالای آن در کشور اشاره و بیان کرد: شیطان در درون خانه‌ها سنگر زده است و با این وضعیت در آینده باید منتظر وضعیت بدتر و خطرناک‌تری باشیم.

لروند، درباره گروهک تروریستی داعش نیز گفت: تا زمانی که رهبر آزاده، مردمی متعهد و کتاب و قرآن را داریم و تا زمانی که خون در رگ ملت ایران جاری است، گروهک تروریستی داعش و سردمدارانش هیچ غلتی نمی‌توانند بکنند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به افزایش آمار طلاق در خانواده‌ها، عنوان داشت: با نگاهی به آمار طلاق در جامعه متوجه این نکته می‌شویم که شیطان در درون خانه‌ها سنگر زده است و باید مردم و زوج‌ها مواظب باشند.

به گزارش میرملاس؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین زنده نگه داشتن خاطرات دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه، سپاه ناحیه کوهدشت میزبان گردهمایی بزرگ پیشکسوتان بسیجی این شهر در محل حسینه سپاه این شهر بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام . دست به کار شوید ماهواره هاجمع شوند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.