تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

نمایشگاه بزرگ بهار قرآن در لرستان برپا می‎شود

  • کد خبر : 56692
  • 03 مهر 1393 - 22:59

  مسئول قرآن و عترت ارشاد اسلامی لرستان گفت: نمایشگاه بزرگ بهار قرآن با همکاری ادارات دولتی استان در آبان ماه امسال در خرم آباد برگزار می‎شود.  منصوراحمدی در نخستین جلسه شورای قرآن و عترت استان لرستان که امروز در استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها دستگاهی […]

qoran

 

مسئول قرآن و عترت ارشاد اسلامی لرستان گفت: نمایشگاه بزرگ بهار قرآن با همکاری ادارات دولتی استان در آبان ماه امسال در خرم آباد برگزار می‎شود.

 منصوراحمدی در نخستین جلسه شورای قرآن و عترت استان لرستان که امروز در استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها دستگاهی اجرایی است که در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی خدمت می کند اظهار کرد: فعالیت های معاونت قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به وسیله موسسات قرآنی این اداره در جریان است.

وی با توجه به برنامه‎های در دست اقدام این اداره در بحث ترویج فرهنگ قرآنی عنوان کرد: ما دو برنامه کلان را تا پایان سال ۹۳ داریم، نخست نمایشگاه بهار قرآن و عترت بود که علیرغم تلاش بسیار دستگاه های اجرایی در زمینه برگزاری این نمایشگاه در نیمه ماه مبارک رمضان به آبان ماه امسال موکول شد.

معاون قرآن و عترت ارشاد اسلامی تصریح کرد: برنامه دوم ما پایه گذاری شورایی تحت عنوان شورای فرهنگی استان، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی، که توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، از ابتدای سال جاری فعالیت خود را با در نظر گرفتن بودجه ای نزدیک به۳۰۰میلیون تومان برای سال ۹۳ و پرداخت اقساط آن شروع کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این شورا ۱۴ عضو دارد بیان کرد: در دو جلسه ای که در ابتدای امسال برگزار شده، فقط نیمی از اعضا حضور داشته اند که با توجه به اهمیت این موضوع از اعضای شورا تقاضای همکاری بیشتری را داریم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.