تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مجتمع توان بخشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کوهدشت احداث می شود

  • کد خبر : 56722
  • 04 مهر 1393 - 12:47

  مجتمع توان بخشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کوهدشت احداث می شود به گزارش میرملاس به نقل از مهر، هوشنگ بازوند صبح جمعه در جلسه با سرمایه گذار ساخت مجتمع توانبخشی در شهرستان کوهدشت با اشاره به ضرورت تهیه نقشه احداث این مرکز از سوی بهزیستی عنوان کرد: اگر نقشه آماده در این […]

3150

 

مجتمع توان بخشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کوهدشت احداث می شود

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، هوشنگ بازوند صبح جمعه در جلسه با سرمایه گذار ساخت مجتمع توانبخشی در شهرستان کوهدشت با اشاره به ضرورت تهیه نقشه احداث این مرکز از سوی بهزیستی عنوان کرد: اگر نقشه آماده در این زمینه وجود ندارد بهزیستی نسبت به واگذاری کار تهیه نقش به مشاور اقدام کند که استانداری هزینه آن را تامین خواهد کرد.

بازوند از اقدام این سرمایه گذار کوهدشتی به عنوان اقدامی خوب و خداپسندانه یاد کرد و بیان داشت: در صورت احداث این مجتمع در مرکز استان شهرستانهای تابعه نیز می توانند از آن استفاده کنند که البته این نظر ما در حد توصیه و مشاوره است.

وی با بیان اینکه احداث این مجتمع توانبخشی در مرکز استان موجب استقبال بیشتر مردم خواهد شد ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به مرکزیت خرم آباد و تسهیل دسترسی و تردد به این شهر به طور قطع افراد بیشتری می توانند از این پروژه استفاده کنند.

بازوند ادامه داد: اگر این پروژه در شهرستان کوهدشت احداث شود و متقاضی برای استفاده از آن وجود نداشته باشد هزینه های جاری برای نگهداری این مرکز بالا خواهد رفت.

وی با اشاره به بازدید خود طی ایام نوروز از سرای سالمندان و مراکز نگهداری کودکان معلول در خرم آباد گفت: در حال حاضر فضای این مراکز محدود بوده و این امر وضعیت نگهداری این افراد را مشکل کرده است که در صورت احداث مجتمع جدید در خرم آباد می توان این مراکز را در فضای جدید تجمیع کرد.

استاندار لرستان با طرح این سوال که آیا زیرساختهای نرم افزاری از جمله پزشک، مددکار، پرستار و … در کوهدشت برای احداث این مجتمع وجود دارد بیان داشت: با این حال ما به عنوان مجموعه مدیریت اجرایی استان ضمن ارائه این مشاوره هر گونه کمکی برای اجرای کار نیاز باشد را انجام خواهیم داد.

بازوند با بیان اینکه سرمایه گذار پروژه با توجه به حضور در خارج از کشور باید به یک نفر برای انجام امور وکالت بدهد بیان داشت: با توجه به ضرورت دریافت مجوز موسسه خیریه و طولانی بودن فرآیند دریافت این مجوز باید این کار توسط نماینده سرمایه گذار انجام شود.

وی ابراز امیدواری کرد که مجتمع توانبخشی شهرستان کوهدشت در آبان ماه سال جاری با حضور مسئولان کلنگ زنی شود.

مرکزی برای نگهداری سالمندان و کودکان معلول

سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در این رابطه اظهار داشت: یک سرمایه گذار لرستانی به منظور ساخت مجتمع توانبخشی برای مددجویان بهزیستی اعلام آمادگی کرده است که مطابق دستور استاندار لرستان دو روز پیش جلسه مقدماتی برای بررسی موضوع در حوزه دفتر اجتماعی استانداری برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مجتمع برای ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی احداث می شود ادامه داد: سرای سالمندان، مراکز مربوط به نگهداری کودکان ایزوله، بدسرپرست و بی سرپرست از جمله بخشهای این مجتمع است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به شناسایی زمین های دارای قابلیت برای احداث این مجتمع از سوی اداره کل منابع طبیعی و جهادکشاورزی لرستان عنوان کرد: در این راستا این جلسه به منظور جمع بندی و رفع موانع پیش روی احداث طرح برگزار شد.

شناسایی چهارنقطه برای احداث مجتمع

مهرداد غضنفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز از بررسی اراضی مستعد به منظور واگذاری به این پروژه خبر داد و بیان داشت: در شهرستان کوهدشت ما چهار نقطه قابل واگذاری داریم.

وی محل این اراضی را در حومه کوهدشت اعلام کرد و یادآور شد: در این راستا پنج هکتار برای احداث این مجتمع اختصاص خواهد یافت.

غضنفری با بیان اینکه این زمین به صورت اجاره ۹۹ ساله واگذار می شود ادامه داد: سرمایه گذار می تواند نسبت به گرفتن سند اعیان پروژه اقدام کند ولی زمین در مالکیت دولت خواهد ماند.

هزینه احداث این مجتمع توانبخشی را به طور کامل تامین خواهم کرد

سرمایه گذار احداث مرکز توان بخشی شهرستان کوهدشت نیز در این جلسه گفت: این مرکز بعد از احداث به هیچ عنوان تحویل بهزیستی نخواهد شد ولی نقشه های پروژه را می تواند بهزیستی تهیه کند.

ناصری با بیان اینکه در حال حاضر مرکز بهزستی کوهدشت وضعیت مناسبی ندارد عنوان کرد: هزینه احداث این مجتمع توانبخشی را به طور کامل تامین خواهم کرد و سعی می کنم با گرفتن پیمانکار سریع تر این پروژه را اجرایی کنم.

وی با بیان اینکه به محض تحویل زمین کار حصار کشی آن اجرا می شود ادامه داد: با گرفتن پیمانکار و با توجه به اولویت بندی نسبت به احداث اتاقهای این مرکز اقدام خواهد شد.

ناصری با بیان اینکه چند سال است که به دنبال احداث چنین طرحی در کوهدشت هستم ادامه داد: شاید طی این سالها کوتاهی از جانب من بوده و یا مسئولان نخواستند.

ضرورت مشارکت سرمایه داران کوهدشتی برای رفع مشکلات این شهرستان

وی به دیگر اقدامات خود در کوهدشت اشاره کرد و گفت: کانون پرورش دختران را در کوهدشت در زیربنای ۹۰۰ مترمربع احداث و تجهیز کردم ولی بعد از سه سال این ساختمان تخلیه و تبدیل به درمانگاه فرهنگیان شد.

این سرمایه گذار کوهدشتی با بیان اینکه از اداره اوقاف شهرستان خواسته ام که این پروژه را برگرداند ادامه داد: یک دبیرستان را در کوهدشت اجرایی کردم که به خاطر کمکاری مسئولان آموزش و پرورش کوهدست پروژه ای که باید در یکسال و نیم تمام می شد چهار سال طول کشید.

ناصری با بیان اینکه من دوست دارم مسئولان با خدا معامله کنند چرا که این معامله ضرر ندارد ادامه داد: کمک مالی برای احداث این مرکز توانبخشی نمی خواهم چرا که اراده کرده ام این کار را انجام بدهم و صرفا از مسئولان کمک فکری و مشاوره می خواهم.

این سرمایه گذار کوهدشتی با بیان اینکه این شهرستان پولدار زیادی دارد ولی پولهایشان را برای خرج نکردن گذاشته اند ابراز امیدواری کرد که این سرمایه ها برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان به کار گرفته شود.

بنابر این گزارش در پایان این جلسه مقرر شد این مجتمع توانبخشی در شهرستان کوهدشت طی آبان ماه امسال کلنگ زنی شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. درود بر جناب آقای ناصری خداوند خیر دنیا و آخرت را به شما بدهد

  2. درود خدا بر آنان که با خدا معامله میکنند.نه آنان که به خاطر دنیا به دنبال این وآن میدوند.ودرود بر آقای ناصری
    این مرد بزرگ.

  3. درودخدابرآقای ناصری فرزندخلف کوهدشت من به عنوان دبیری باسابقه ۲۸سال تدریس وقتی ازکناردبیرستان وقفی غضنففری می گذرم بلندهمتی اقای ناصری مانندبلندقامتی اش دردیدم جلوه گرمی شود

  4. درود برشما که از سرمایه اتان بخوبی استفاده مینمائید نام و یاد شما تا ابد در خاطرها میماند ولی کسانی که تمام سرما یه اشان را برای وراث میگذارند خیلی زود فراموش میشوند. ماندگار و پایدار باشید

  5. اجرکم عند الله …

  6. حاج آقا ناصری انشالله خداوند خیر آخروی ودنیوی به شما عطا کند
    آمین انشالله
    مطمین باشید کسانی که پولهایشان راخرج نمیکنند پولهایشان را جا خواهند گذاشت ونه دراین دنیا ونه درآخرت هیچ نیکی نصیبشان نخاهد شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.