تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

نفرات برگزیده جشنواره ادبیات داستانی بسیج لرستان معرفی شدند

  • کد خبر : 56788
  • 04 مهر 1393 - 20:47

نفرات برگزیده جشنواره ادبیات داستانی بسیج لرستان معرفی شدند   جشنواره ادبیات داستانی بسیج لرستان صبح جمعه با معرفی نفرات برگزیده در پلدختر به کار خود پایان داد. به گزارش میرملاس نیوز، غلامرضا محمودی مسئول بسیج هنرمندان شهرستان پلدختر در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد […]

234
نفرات برگزیده جشنواره ادبیات داستانی بسیج لرستان معرفی شدند
  جشنواره ادبیات داستانی بسیج لرستان صبح جمعه با معرفی نفرات برگزیده در پلدختر به کار خود پایان داد.

به گزارش میرملاس نیوز، غلامرضا محمودی مسئول بسیج هنرمندان شهرستان پلدختر در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد اظهار داشت:  پس از اعلام فراخوان ۱۱۲ اثر از هنرمندان استان در دو رده سنی جوان و بزرگسال در بخش داستان کوتاه به دبیرخانه جشنواره واصل شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیئت داوران ۶ اثر انتخاب شد و آثار برتر این جشنواره به مرحله کشوری که مهر ماه سالجاری در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند.

در پایان این مراسم که با حضور فریبرز حاتمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان برگزار شد جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج لرستان در گروههای سنی جوان و بزرگسال برگزیدگان خود را شناخت.

در این جشنواره در رده سنی جوان وحید سلیمانی، الهام قاسمی و سمیرا بهراد و در رده سنی بزرگسالان علی شاه علی، مریم میرزایی و رقیه شاهیوند تقدیر شدند.

همچنین در حاشیه این مراسم و به مناسبت هفته دفاع مقدس، کتاب “بی سیم چی” با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان پلدختر رونمایی شد.

این کتاب، شامل مجموعه داستان های دفاع مقدس و روایت های دوران جنگ تحمیلی و داستان های برگزیده جشنواره ادبیات داستانی بسیج سال های گذشته بوده و در ۸۰ صفحه به رشته تحریر در آمده است.

اکران رایگان فیلم های جشنواره مقاومت در پلدختر

غلامرضا محمودی مسئول بسیج هنرمندان شهرستان پلدختر در حاشیه این مراسم از اکران رایگان فیلم های جشنواره مقاومت درا ین شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: اکران فیلم های سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در پلدختر انجام شد.

محمودی افزود: این فیلم های سینمایی فاخر دفاع مقدس نظیر معراجی ها، چ، تنهای تنهای تنها، خاک و مرجان و …  به مدت پنج روز در پلدختر اکران می شود.

وی از همه علاقمندان و شهروندان که علاقمند به فیلم‌های سینمایی مقاومت هستند خواست برای تماشای این فیلم ها تا تاریخ هفتم مهرماه به مجتمع فرهنگی و هنری فجر واقع در اداره فرهنگ ارشاد پلدختر مراجعه کنند.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان پلدختر به زمان اکران این فیلم ها اشاره کرد و  گفت: اکران این فیلم ها همه روزه در سه سانس صبح ۹ تا ۱۱ و عصر ۱۷ تا ۱۹ و شب ۲۱ تا ۲۴  صورت گرفته و شرکت برای عموم مردم آزاد و به صورت رایگان است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.