تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

گازرسانی به ۱۵۰ روستای لرستان در حال انجام است

  • کد خبر : 56884
  • 05 مهر 1393 - 15:25

  مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان از گازرسانی به ۱۵۰ روستای این استان خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، حشمت الله شمس خرم آبادی پیش از ظهر شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان لرستان در دست […]

IMG12013022

 

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان از گازرسانی به ۱۵۰ روستای این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، حشمت الله شمس خرم آبادی پیش از ظهر شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان لرستان در دست اجرا است.
 
وی با بیان اینکه در قالب سفر رئیس جمهور به لرستان گازرسانی به شهر سپیددشت مورد تصویب قرار گرفت گفت: هم اکنون این پروژه در حال اجرا است و تا پایان امسال کار گازرسانی به این شهر عملیاتی خواهد شد.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به آغاز گازرسانی به ۲۵۵ روستای استان تصریح کرد: از این تعداد ۵۳ روستا طی هفته دولت در استان از نعمت گاز برخوردار شدند.
 
شمس خرم آبادی ادامه داد: همچنین در حال حاضر گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان نیز در حال انجام است.
 
وی با بیان اینکه ۲۰۳ روستای باقی مانده نیز هم اکنون در حال انتخاب پیمانکار برای گازرسانی به آنها هستیم گفت: عملیات اجرایی این تعداد پروژه نیز ظرف شش ماه آینده آغاز خواهد شد.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان همچنین گازرسانی به صنایع و جایگاههای “سی ان جی” را یکی دیگر از مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیز شرکت گاز هیچ گونه مشکلی ندارد و در صورت وجود متقاضی در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. از شما ……. علمک گاز رسانی که بیش از یک سال طول دارد و پس از درخواست های زیاد ومراجعه به اداره گاز کوهدشت چرا کسی پاسخ نمی دهد و می گویند ما پیمانکار نداریم لطفا در خصوص مسئولین این شهرستان تجدید نظر فرماید

  2. مدیر شرکت گاز لرستان
    ایا گراب جز شهر هایست که گاز رسانی شده در لیست شما ؟ اگه اینطور هست چرا نیمه کاره کار رها کردند مگه علمک گاز رسانی این شهر چقدر کار دارد که اینقدر طولانی شد تو را خدا اینقدر طولش ندید من که سوخت زمستانی خریدم چون فکر میکنم سال جدید هم گاز دار نشیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.