تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

۸۰ درصد اعتبارات پروژه‌های ملی لرستان تخصیص داده شده است

  • کد خبر : 56899
  • 05 مهر 1393 - 16:21

  معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: اعتبارات مصوبات رئیس جمهور به استان لرستان در بخش ملی ۸۰ درصد تخصیص داده شده است. به گزارش میرملاس به نقل از فارس از خرم‌آباد علی‌هادی چگنی ظهر امروز در جلسه کارگروه بررسی مصوبات رئیس جمهور به استان لرستان که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به […]

13921210000677_PhotoA

 

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: اعتبارات مصوبات رئیس جمهور به استان لرستان در بخش ملی ۸۰ درصد تخصیص داده شده است.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس از خرم‌آباد علی‌هادی چگنی ظهر امروز در جلسه کارگروه بررسی مصوبات رئیس جمهور به استان لرستان که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان نسبت به مصوبات سفرهای دولت گذشته متفاوت بوده و این در حالی است که در دولت گذشته مصوبات سفرها توسط هیئت وزیران در استان تشکیل می‌شد، اما در این سفر به عنوان مصوبات سفر رئیس جمهور یاد می‌شود.

وی افزود: در این زمینه ما ستادی را تشکیل دادیم که در دو بخش پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را پیگیری کند و جلسه امروز به خاطر این برگزار شده تا فرمانداران شهرستان‌های لرستان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نسبت به مصوبات سفر رئیس جمهور استان لرستان اطلاع پیدا کنند و بدانند که چه پروژه‌هایی در این سفر به تصویب رسیده است و چگونه باید آن را پیگیری کنند.

چگنی خاطر نشان کرد: هر ۱۵ روز یکبار فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرای باید گزارشی از روند مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان را گزارش دهند تا اگر مشکلاتی در این زمینه است، آنها را پیگیری و رفع کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در استان لرستان از نظر کیفیت و کمیت از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است که اگر این پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری برسند، می‌توانیم شاهد تغییر و تحولی در زمینه توسعه استان لرستان و نرخ بیکاری باشیم.

این مسئول افزود: لیست پروژه‌های اقتصادی و عمرانی هر شهرستان جمع‌آوری می‌شود و طی دو روز آینده در اختیار فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: ‌طی جلسه‌ای که با معاونت راهبردی رئیس جمهور در کشور داشته‌ایم از تخصیص ۸۰ درصد اعتبارات ملی به استان لرستان خبر داده که در این زمینه مسئولان دستگاه‌های لرستان باید از طریق وزارتخانه‌ها مربوطه جهت واریز این اعتبار به استان لرستان اقدام کنند.

لازم به ذکر است، در این جلسه فرمانداران شهرستان لرستان و جمعی از مدیران این استان مطالبی را بیان کردند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این آقای چگینی هم معلوم نیست چه گلی بر سر استان زده اند که در همه دولت ها میز ریاست را از دست نمی دهند ظاهرا آقای استاندار بر اساس مصلحتی ایشان را نگه داشته اند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.