تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

نماینده بروجرد : دولتها به وظایف خود در برابر مردم لرستان عمل نکرده اند

  • کد خبر : 56933
  • 06 مهر 1393 - 1:56

   نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان لرستان از همه دولتها طلبکار هستند و طی سالهای قبل به این استان کم مهری زیادی صورت گرفته است. مهر: بهرام بیرانوند بعدازظهر شنبه در اولین همایش بزرگ ایل بیرانوند در دارتوت بروجرد اظهار داشت: به طور قطع اقوام به عنوان انگشتان دست جامعه […]

IMG12213895 (1)

 

 نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان لرستان از همه دولتها طلبکار هستند و طی سالهای قبل به این استان کم مهری زیادی صورت گرفته است.

مهر: بهرام بیرانوند بعدازظهر شنبه در اولین همایش بزرگ ایل بیرانوند در دارتوت بروجرد اظهار داشت: به طور قطع اقوام به عنوان انگشتان دست جامعه تلقی می شوند و زمانی حداکثر کارآیی را داریم که به عنوان انگشتان دست همه با هم همراه و متحد باشیم.

وی افزود: مردم ایران ذیل نظام اسلامی و زیر سایه اهل بیت به انجام وظایف خود می پردازند و زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم کرده اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: ما رئیس جمهور فعلی را سرباز نظام می دانیم همانطور که رئیس جمهورهای قبلی و مدیران ارشد را سرباز نظام می دانیم.

بیرانوند با بیان اینکه مردم لرستان تا دورافتاده ترین روستاها سکونت داشته و در برخی مناطق از کمترین زیرساختها بی بهره هستند ادامه داد: بسیاری از نقاط استان از کمترین امکانات برخوردارند اما همیشه از وفادارترین مردمان بوده ایم.

وی با بیان اینکه اولین شهید شهرستان بروجرد قبل از آغاز جنگ تحمیلی شهید “حجت اله بیرانوند” بوده است، اظهار داشت: ما مردم لرستان تا پای جان از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم استان لرستان از همه دولتهای نظام اسلامی طلبکار هستند زیرا دولتها وظایف خود را در لرستان همانند دیگر نقاط کشور انجام نداده اند.

وی با بیان اینکه عشایر قوت و غذای جامعه و امنیت جامعه را تامین می کنند، عنوان کرد: انتظار داریم که این دولت بخش عظیمی از بدهکاری خود را به عنوان یک وظیفه در راستای تامین رفاه عموم مردم لرستان ادا کند.

بنابر این گزارش اولین همایش بزرگ ایل بیرانوند با حضور استاندار لرستان، معاونین استاندار لرستان، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل جهاد کشاورزی استان لرستان، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، فرمانداران، روحانیون، مسئولان شهرستانی، ایلات و اقوام بیرانوند در مسجد روستای دارتوت از توابع بخش مرکزی بروجرد برگزار شد.

شجاع دریکوند مشاور استاندار در امور اقوام و عشایر در همایش ایل بزرگ بیرانوند ضمن تمجید از حضور گسترده ایلات مختلف استان لرستان اظهار داشت: در راستای قولی که رئیس جمهور به همه اقوام داده اند و تایید استاندار به منظور تقویت اقوام استان لرستان برای اولین این همایش در بروجرد برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه همایشها به رفع نواقص موجود کمک می کند، افزود: ایل بیرانوند بیشترین جمعیت را در استان لرستان و سابقه خوبی در دفاع از کشور در مواقع تنگنا دارد.

دریکوند تصریح کرد: نخبگان سیاسی، اجتماعی و…ایل بیرانوند در همه عرصه ها فعالیت دارند و وفای به عهد، شجاعت، اعتقاد راسخ و ایمان، بیعت با امام و رهبری، نه گفتن به طاغوت و آری گفتن به انقلاب از ویژگی های این ایل بزرگ در استان لرستان است.

یکی از اساتید دانشگاههای استان لرستان نیز در همایش بزرگ ایل بیرانوند در دارتوت بروجرد با بیان اینکه برگزاری اینگونه همایشها از عوامل تقویت عناصر فرهنگی در جامعه تلقی می شود، افزود: استان لرستان یکی از قدیمی ترین سکونت گاههای بشر است و ایل بیرانوند و لک زبانها از قدیمی ترین ایلات استان لرستان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: امروز ایل بیرانوند در سه استان ایلام، لرستان و خوزستان زندگی می کنند.

بیرانوند بیان داشت: سهم قوم لر نسبت به دیگر طوایف در مرارتهای موجود در کشور بیشتر بوده است و نه تنها در جنگ بلکه در تمام عرصه های مختلف حضور پررنگ داشته ایم.

وی افزود: در حال حاضر ۴۰ هزار هکتار از اراضی پشتکوه به ایل بیرانوند اختصاص دارد که بدون برنامه رها سازی شده اند که باید نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.

وی تاکید کرد: ما مردم این دیار هر روز و هر سال و هر دوره به وعده دولت دل خوش کرده ایم و امروز هم به وعده های دولت تدبیر و امید دلبسته ایم و از دولت می خواهیم اجازه ندهد امیدمان به یاس تبدیل شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. حداقل خروجی بر پایی چنین همایش هایی اعلام بی مهری مسئولین به لرستان مظلوم است

  2. متاسفانه اطلاع رسانی در مورد این همایش خیلی ضعیف بودبهتر بود این همایش در مرکز بخش بیرانوند برگزار می شد.

  3. حکایت های مدیریتی
    امسال زمستان سختی در راه است
    ——————————————————————————–

    متن حکایت

    پائیز بود و سرخپوست ها از رئیس جدید قبیله پرسیدند که زمستان پیش رو سرد خواهد بود یا نه. از آنجایی که رئیس جدید از نسل جامعه مدرن بود از اسرار قدیمی سرخپوست ها چیزی نیاموخته بود. او با نگاه به آسمان نمی توانست تشخیص دهد زمستان چگونه خواهد بود. بنابراین برای اینکه جانب احتیاط را رعایت کند به افراد قبیله گفت که زمستان امسال سرد خواهد بود و آنان باید هیزم جمع کنند.

    چند روز بعد ایده ای به نظرش رسید. به مرکز تلفن رفت و با اداره هواشناسی تماس گرفت و پرسید: «آیا زمستان امسال سرد خواهد بود؟»

    کارشناس هواشناسی پاسخ داد: «به نظر می رسد این زمستان واقعاً سرد باشد.»

    رئیس جدید به قبیله برگشت و به افرادش گفت که هیزم بیشتری انبار کنند. یک هفته بعد دوباره از مرکز هواشناسی پرسید: «آیا هنوز فکر می کنید که زمستان سردی پیش رو داریم؟»

    کارشناس جواب داد: «بله، زمستان خیلی سردی خواهد بود.»

    رئیس دوباره به قبیله برگشت و به افراد قبیله دستور داد که هر تکه هیزمی که می بینند جمع کنند. هفته بعد از آن دوباره از اداره هواشناسی پرسید: «آیا شما کاملاً مطمئن هستید که زمستان امسال خیلی سرد خواهد بود؟»

    کارشناس جواب داد: «قطعاً و به نظر می رسد زمستان امسال یکی از سردترین زمستان هایی باشد که این منطقه به خود دیده است.»

    رئیس قبیله پرسید: «شما چطور می توانید این قدر مطمئن باشید؟»

    کارشناس هواشناسی جواب داد: «چون سرخپوست ها دیوانه وار در حال جمع آوری هیزم هستند.»

    شرح حکایت
    مدیران ناکارآمد به دلیل نداشتن دانش و تخصص لازم، مغرور بودن و خودخواهی، منفعت طلبی شخصی، انحصارطلبی و فراهم نکردن نظام های اطلاعاتی و تصمیم گیری مناسب، در بیشتر موارد مرتکب تصمیم های اشتباه و نابخردانه و شاید هم مغرضانه می شوند که هزینه های زیادی را به مجموعه تحت مدیریت آنان وارد می کند. اگر تصمیم های نادرست این گونه مدیران آغازگر چرخه معیوبی نیز باشد در این صورت اثرات منفی و مخرب این تصمیم ها بیشتر و بیشتر خواهد شد تا حدی که می تواند به بحران و یا نابودی سیستم منجر شود.

    مثالی از چرخه معیوب که در واقعیت زیاد اتفاق می افتد از این قرار است: مدیریت سرمایه گذاری را کاهش می دهد و از منابع مالی برداشت می کند. مدیریت با کاهش یا حذف توسعه کارکنان، توسعه محصولات جدید، تحقیق بازار و دیگر موارد هزینه ها را کاهش می دهد و سود سهام و حقوق و مزایای مدیران را افزایش می دهد و بدین صورت از سرمایه برداشت می کند. نتیجه این کار کاهش حقوق کارکنان، آموزش کارکنان در پایین ترین سطح، خط تولید روزآمد نشده یا منسوخ و ضعف در شناخت نیازهای بازار و مشتریان خواهد بود. این اثرات منفی باعث نارضایتی کارکنان، کاهش تعهد سازمانی و افزایش نرخ خروج کارکنان خواهد شد. این موارد موجب کاهش کیفیت محصولات و خدمات، نارضایتی مشتریان و جذب شدن آنان به سمت رقبا و از دست رفتن سهم بازار خواهد شد. کاهش فروش و سود باعث می شود که مدیریت برای پرداخت هزینه های اولیه و جاری هم، دوباره از سرمایه برداشت کنند و بدین ترتیب چرخه معیوب ادامه می یابد.

    کلیدواژه‌ها : چرخه معیوب ؛ تصمیم گیری ؛ منابع اطلاعات

  4. نیست که شما نماینده ها کولاک کردید …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.