تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در کوهدشت برگزار شد

  • کد خبر : 56945
  • 06 مهر 1393 - 13:21

  صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کوهدشت روز یکشنبه در گلزار مطهر شهدای این شهرستان برگزار شد. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، امام جمعه کوهدشت در این مراسم با اشاره به برکات دفاع مقدس گفت: اگر ایران اسلامی امروزه حرف اول را در منطقه می زند به برکت هشت سال دفاع […]

81329079-5979422

 

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کوهدشت روز یکشنبه در گلزار مطهر شهدای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، امام جمعه کوهدشت در این مراسم با اشاره به برکات دفاع مقدس گفت: اگر ایران اسلامی امروزه حرف اول را در منطقه می زند به برکت هشت سال دفاع مقدس و سالها مبارزه با استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین ‘ابراهیم طهماسبی’افزود: هفته مقدس یاد آور رشادتها و از خودگذشتگی های انسانهای آز اده ای است که با اهدا جان شیرین خود عزت و سربلندی میهن اسلامی را رغم زدند.

وی به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: مسوول همه نا امنی ها و درگیریهای منطقه آمریکاست.امام جمعه کوهدشت همچنین آمریکا را محور شرارت در جهان نامید و اظهار داشت:هر حرکت ضد مردمی و جنایت کارانه ای که در جهان رخ می دهد منشا ء آن آمریکاست.امام جمعه کوهدشت همه مردم بویژه مدیران را به حفاظت از دستاوردهای دفاع مقدس فرا خواند.در پایان ،مراسم زیارت پرفیض عاشورا در کنار گلزار مطهر شهدا برگزار شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56945

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با تشکر از اقای امیر حسین ازادبخت بسیار عالی بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.