تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در لرستان برگزار می شود

  • کد خبر : 56949
  • 06 مهر 1393 - 13:40

  معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همزمان با اصفهان در لرستان نیز برگزار می شود.  ‘ماشااله امان الهی بهاروند’ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ ساله بوده و از […]

81329680-5980496

 

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همزمان با اصفهان در لرستان نیز برگزار می شود.

 ‘ماشااله امان الهی بهاروند’ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ ساله بوده و از ۱۳تا ۱۶ مهر ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره با هدف توسعه فعالیت فرهنگی هنری و برای بهره مندی اقشار علاقه مند به سینما به ویژه کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با این فضای فرهنگی و هنری و همچنین حمایت از سینماهای استان، برای اولین بار در لرستان نیز برگزار می شود.

وی دلیل انتخاب لرستان را برگزاری موفق سی و دومین جشنواره های بین المللی فیلم فجر در این استان عنوان کرد و افزود: اکران فیلم های بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی تربیت، از برنامه های اصلی این جشنواره در لرستان است.

بهاروند، برگزاری مسابقه فیلم نامه نویسی با عنوان پروانه ها و طرح ایستگاههای ساخت فیلم کودکان و نوجوانان را از برنامه های جنبی جشنواره برشمرد و گفت: تیم پنج تا هفت نفره از بزرگسالان و همچنین تیم ۱۵ تا۲۰ نفره از کودکان و نوجوانان، فیلم های این جشنواره در لرستان را بررسی می کنند.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.