تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

۳۹ طرح هادی روستایی در لرستان اجرا می شود

  • کد خبر : 56954
  • 06 مهر 1393 - 13:56

  مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از اجرای ۳۹ طرح هادی در این استان خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، فرهاد خاکیپور ظهر شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: تا پایان امسال ۳۹ طرح هادی روستایی در استان لرستان اجرایی می شود.   وی […]

IMG13432678

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از اجرای ۳۹ طرح هادی در این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، فرهاد خاکیپور ظهر شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: تا پایان امسال ۳۹ طرح هادی روستایی در استان لرستان اجرایی می شود.
 
وی با بیان اینکه در قالب سفر رئیس جمهور به لرستان اجرای ۳۹ طرح هادی روستایی در لرستان به تصویب رسید عنوان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرحهای هادی روستایی پنج میلیارد تومان است.
 
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به میزان اعتبار اختصاص یافته به استان برای اجرای این طرحهای هادی عنوان کرد: در مجموع از اعتبارات سفر
رئیس جمهور به لرستان تا کنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به استان اختصاص یافته است.
 
خاکیپور با بیان اینکه در این راستا از این تعداد طرحهای هادی روستایی ۱۵ طرح را در نظر گرفته ایم که به صورت ۱۰۰ درصدی اعتبارات آن را تخصیص دهیم ادامه داد: ما بقی این طرحها را نیز با تخصیص اعتبارات به مرور در استان اجرایی خواهیم کرد.
 
وی بیان داشت: این طرحهای هادی تا پایان سال ۹۳ در استان اجرایی خواهند شد.
 
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان افزود: این طرحهای هادی در سه روستای شهرستان ازنا، دو روستای شهرستان الیگودرز، شش روستای شهرستان بروجرد، سه روستا دورود، دو روستای دوره چگنی، چهار روستای دلفان، ۹ روستای خرم آباد، دو روستای سلسله، یک روستای رومشکان، سه روستای شهرستان کوهدشت و پنج روستای شهرستان پلدختر اجرایی می شوند.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56954

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.