تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
5

شروع عملیات گازرسانی به ۱۵۳ روستای لرستان

  • کد خبر : 56964
  • 06 مهر 1393 - 14:38

  استاندار لرستان گفت: بودجه امسال استان، ۳۵ درصد افزایش یافته است. به  گزارش میرملاس به نقل از ایسنا منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در اولین همایش ایل بیرانوند در بروجرد، با اشاره به ایل بیرانوند افزود: در این جمع دانایی، توانایی و تجربه را می‎بینم و کلید توسعه استان در این جمع است.  وی همچنین […]

81193041-5746851

 

استاندار لرستان گفت: بودجه امسال استان، ۳۵ درصد افزایش یافته است.

به  گزارش میرملاس به نقل از ایسنا منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در اولین همایش ایل بیرانوند در بروجرد، با اشاره به ایل بیرانوند افزود: در این جمع دانایی، توانایی و تجربه را می‎بینم و کلید توسعه استان در این جمع است.

 وی همچنین با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل، اظهارکرد: از اینکه رئیس‌جمهور توانست اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کند تقدیر و تشکر می‎کنم.

 استاندار تصریح کرد: دولت یازدهم توجه ویژه‎ای به روستاها، عشایر و ایلات دارد و اینکه دکتر روحانی معاونت امور اقوام را در سازمان خود تشکیل داد نشان می‏‌دهد که دولت توجه ویژه‎ای به اقوام و ایلات دارد.

 بازوند اضافه‌کرد: بودجه امسال استان لرستان نسبت به پارسال، ۳۵ درصد افزایش داشته و از رتبه ۹ به ۲۲ رسیده که این امر نشان از توجه ویژه رئیس‌جمهور به این مناطق دارد.

 وی با بیان اینکه تخصیص صد درصدی اعتبارات به استان از شعارهای رئیس‌جمهور بود، گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۵۲ درصد اعتبارات تخصیص یافته است.

 وی افزود: پارسال این تخصیص ۱۱.۶ درصد بوده و این نشان از آن است که شعارها و مصوبات به صورت جدی در دستور کار برای اجرایی شدن است.

 بازوند اظهارکرد: از زمان تاسیس شرکت گاز ۳۶۰ روستا در استان گازرسانی شده اما در یکسال اخیر گازرسانی ۱۳۳ روستا به بهره‎برداری رسیده و ۱۵۳ روستا عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

 وی با اشاره به اینکه سال ۹۰ کلنگ پروژه راه‎آهن زده شده است، تصریح‌کرد: قرارداد این پروژه ۱۶ اردیبهشت پارسال ابلاغ و ۳۱ فروردین ۹۳ عملیات اجرایی این پروژه شروع شده است.

 استاندار لرستان با بیان اینکه در حال حاضر کار این پروژه با ۱۴۰ دستگاه ماشین‎آلات پیش می‎رود، اضافه‌کرد: پروژه آزاد راه خرم‎آباد – اراک ۶۷ کیلومتر آن در استان لرستان است که با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

 بازوند گفت: ۶۸ کیلومتر دیگر پروژه آزاد راه خرم‎آباد – اراک در استان مرکزی قرار دارد که تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

 وی با اشاره به آب‌شرب روستایی افزود: امسال نسبت به پارسال اعتبارات آب شرب روستایی چهار برابر افزایش یافته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.