تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان از فرماندار کوهدشت عیادت کرد+تصاویر

  • کد خبر : 56975
  • 06 مهر 1393 - 15:28

به دنبال وقوع حادثه تصادف در جاده “خرم‌آباد- کوهدشت” که طی آن غلام‌رضا حمزه‌پور فرماندار کوهدشت دچار مصدومیت از ناحیه گردن شد، استاندار لرستان به اتفاق سید سعید شاهرخی معاون سیاسی‌امنیتی، علی کورانی‌فر معاون توسعه منابع انسانی استانداری و کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از وی در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد عیادت کردند. […]

5

به دنبال وقوع حادثه تصادف در جاده “خرم‌آباد- کوهدشت” که طی آن غلام‌رضا حمزه‌پور فرماندار کوهدشت دچار مصدومیت از ناحیه گردن شد، استاندار لرستان به اتفاق سید سعید شاهرخی معاون سیاسی‌امنیتی، علی کورانی‌فر معاون توسعه منابع انسانی استانداری و کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از وی در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد عیادت کردند.

 

 به گزارش میرملاس نیوز، دکتر مهرداد ایازی متخصص جراحی مغز و اعصاب در این دیدار آخرین روند درمان فرماندار کوهدشت را به سمع و نظر استاندار رسانید و اظهار داشت: فرماندار در این این حادثه دچار مصدومیت و شکستگی مهره‌ی گردنی شده که این مرکز آمادگی کامل دارد کلیه‌ی اقدامات درمانی لازم در مورد وی را انجام دهد.

 

دکتر ساکی نیز در این برنامه ضمن اعلام آمادگی کامل برای درمان فرماندار کوهدشت، دستورات لازم در جهت درمان هرچه بهتر حمزه‌پور را به تیم معالج صادر کرد.

12

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. فردا معارفه آقای کرم رضا محمدی بعنوان فرماندار جدید کوهدشت است لطفا اطلاع رسانی شود

  2. این جاده تا کی بایستی قربانی بده که درستش کنن!!!!؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.