تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در کوهدشت راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 56993
  • 06 مهر 1393 - 20:24

  با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس و رئیس آموزش و پرورش کوهدشت، مجتمع آموزس رفاهی فرهنگیان این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش میرملاس به نقل از فارس از کوهدشت، روز یکشنبه با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس آموزش […]

13930620000240_PhotoA

 

با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس و رئیس آموزش و پرورش کوهدشت، مجتمع آموزس رفاهی فرهنگیان این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس از کوهدشت، روز یکشنبه با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس آموزش و پرورش کوهدشت، مجتمع آموزش رفاهی فرهنگیان این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر آموزش پرورش کوهدشت در افتتاحیه این مجتمع گفت: این مرکز با زیربنای بالغ بر ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.

بهمن نریمانی عنوان داشت: این مجتمع ۳۰۰ متر محوطه دارد که از این پس به صورت همیشگی به ۴۰۰ دانش‌آموز همزمان خدمات ارائه می‌دهد.

وی از تجهیز این مرکز در آینده جهت اسکان بازرسان وزارت مربوطه و اداره آموزش پرورش کل استان لرستان خبر داد و تصریح کرد: این مرکز متعلق به ۱۲ هزار و ۲۸۵ فرهنگی شاغل و ۷۰۳ نفر فرهنگی بازنشسته است که بنا داریم، برای بهره‌مندی از خدمات این مرکز تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی برای فرهنگیان در نظر بگیریم تا بیشتر بتوانند از این مجتمع استفاده کنند.

مدیر آموزش پرورش کوهدشت اضافه کرد: همکاران و خانواده‌های آنان با توجه به داشتن سالن و رستوران موجود در  این مجتمع می‌توانند مراسم‌های شادی خود را در این مکان برگزار کنند.

نریمانی بیان کرد: به جز فرهنگیان، سایر اقشار جامعه نیز می‌توانند با رعایت ضوابط از این مجتمع بهره‌مند شوند.

وی در پایان از مساعدت‌های اللهیار ملکشاهی، نماینده مردم شهرستان کوهدشت و گودرز در مجلس و کریمی‌فر، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان جهت راه‌اندازی و افتتاح به موقع این مرکز قدردانی کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. باتوجه به اینکه کاردرستی ست اما ۲۰ الی ۳۰ درصداولا کم است دوما چرایک درصدمشخصی ارائه نمیشودتا امکان سوء استفاده از آن به حداقل برسد.آقای نریمانی لطف کنند میزان مساعدت ملکشاهی رابفرمایند.

  2. برادرآزادبخت :عکس واقعی این مجتمع رابه تصویرمی کشیدیدبهتربود.

  3. تصاویر را نمایش دهید

  4. درود بر نریمانی، یکی از نیازهای اساسی بود

  5. حرکت قشنگی انجام شده .از عکسش معلومه که خیلی جای مناسب و طراحی قشنگی داره!!!

  6. درود برحاج نریمانی یکی از نیازهای اساسی شهرمان بود

  7. راستی چرا علی نجات جمالی نیروی اصلاحاتی توانمند بعداز نصب عکس آقای روحانی درواحد دبیرخانه از کار برکنار میشود . وکسی نیست عامران را مواخذه کند .

  8. دست مریزاد شیر مردی از تبار دلفان.مرحبا بکم

  9. ما فر هنگیان بایستی قدر بدانیم هم بخاطرآرامش حاکم بر جو آموزش وپرورش وهم با وجود تنگناهای مالی خدماتی اینچنینی ارایه می شود

  10. کاش ۳۰ سال پیش انجام می گرفت

  11. انصافا‏ ‏آقای‏ ‏نریمانی‏ ‏بزرگترین‏ ‏خدمت‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏امور‏ ‏رفاهی‏ ‏به‏ ‏فرهنگیان‏ ‏کوهدشت‏ ‏ارائه‏ ‏داد.‏ ‏
    به‏ ‏ایشان‏ ‏ومدیر‏ ‏کل‏ ‏محترم‏ ‏خسته‏ ‏نباشید‏ ‏عرض‏ ‏میکنم‏ ‏بعد‏ ‏از‏ ‏خرم‏ ‏اباد‏ ‏وبروجرد‏ ‏سومین‏ ‏شهر‏ ‏لرستان‏ ‏صاحب‏ ‏چنین‏ ‏مرکز‏ ‏رفاهی‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏انشاالله‏ ‏به‏ ‏یک‏ ‏مرکز‏ ‏مجهز‏ ‏وفرهنگی‏ ‏تبدیل‏ ‏شود

  12. با وجود اینکه از طرف استان برای دانش آموزان مدرسه نمونه سهمیه غذایی در نظر گرفته شده به این بهانه قصد دارند نهار بچه های نمونه(سهمیه شهری ) را قطع کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.