تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

۳۵۰۰ نفر دانشجو به ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی لرستان افزوده می‎شود

  • کد خبر : 57179
  • 07 مهر 1393 - 16:04

  رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۵۰۰ نفر دانشجو به ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی لرستان افزوده می‎شود. به گزارش میرملاس  محمدزاده، رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان امروز در همایش یاران بی ادعا که توسط دانشگاه علمی کاربردی لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در سال تحصیلی جدید […]

IMG14525554

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۵۰۰ نفر دانشجو به ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی لرستان افزوده می‎شود.

به گزارش میرملاس  محمدزاده، رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان امروز در همایش یاران بی ادعا که توسط دانشگاه علمی کاربردی لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۵۰۰ نفر دانشجو به ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی لرستان افزوده شد و تعداد دانشجویان این دانشگاه از بیش از ۲۵ هزار دانشجو به بیش از ۲۸ هزار نفر افزایش می‎یابد.

 وی با بیان اینکه ۱۸۰ رشته مهارتی که نیمی از آن‌ها کاردانی و نیم دیگر رشته‌های کارشناسی هستند در دانشگاه علمی کاربردی لرستان وجود دارند، افزود: با توجه به رویکرد مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ۶۵ درصد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه روانه بازار کار شده‎اند.

 رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان در ادامه از ولایت‎مداری و تبعیت از رهبری به عنوان رمز پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و سایر بحران‎های پیش روی نظام یاد کرد و گفت: تهاجم دشمن در هشت سال دفاع مقدس محسوس بود؛ اما امروز دشمنان با هجمه‎های فرهنگی و به صورت نامحسوس تهاجم گسترده‎ای را علیه ملت ایران به ویژه جوانان کشورمان رقم زده‎اند؛ با این حال تنها راه مقابله با این تهاجمات داشتن بصیرت است.

محمدزاده بر ضرورت اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس در دنیا تاکید کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس رهنمودهای حکیمانه امام خمینی(ره) موجب شد که اقشار مختلف مردم از زن و مرد تا پیر و جوان جلوه‎های ویژه از ایثار و فداکاری را خلق کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57179

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای رییس لطفا بجای گسترش به وضعیت اسفبار دانشگاه علمی کاریردی نورآباد توجه کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.