تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

اجرای مناسب برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کوهدشت

  • کد خبر : 57209
  • 07 مهر 1393 - 23:40

  امام جمعه کوهدشت گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهدشت به خوبی اجرا شده است. به گزارش میرملاس به نقل از فارس از کوهدشت، حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی عصر امروز در جمع مدیران کوهدشتی، آنها را به داشتن تقوا فرا خواند با بیان اینکه ما باید تقوا داشته باشیم و از دستورات خداوند اطاعت و پیروی […]

123321

 

امام جمعه کوهدشت گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهدشت به خوبی اجرا شده است.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس از کوهدشت، حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی عصر امروز در جمع مدیران کوهدشتی، آنها را به داشتن تقوا فرا خواند با بیان اینکه ما باید تقوا داشته باشیم و از دستورات خداوند اطاعت و پیروی کنیم، اظهار داشت: نباید به دنبال سیاست و سیاسی‎کاری باشیم، بلکه مدیران باید خدمت به مردم را در اولویت خود قرار دهند.

وی ادامه داد: این انقلاب بر محور ولایت فقیه شکل گرفته و طبق قوانین جمهوری اسلامی همه قوانین باید طبق موازین اسلام باشد.

امام جمعه کوهدشت، خطاب به فرماندار جدید کوهدشت عنوان کرد: باید انسان‌های خوب و بدکار را باید از هم تشخیص داده و خوبان را تشویق و بدان را تنبیه کنید، چراکه این دستور امیرمؤمنان است، خوبان باید همیشه جایگاه خوب خود را حفظ کنند.

طهماسبی اضافه کرد: خداوند را شاکریم که به ما توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را عنایت داده است.

در ادامه معاون فرماندار کوهدشت با ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد شهرستان بروجرد، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهدشت به خوبی اجرا شده است.

حسین ابراهیمی همچنین به بازگشایی مدارس به نحوه احسن در کوهدشت اشاره کرد و عنوان داشت: پروژه‌های عمرانی شهرستان کوهدشت نیز به خوبی پیش می‌رود.

وی بیان کرد: امسال ۷۲ هزار تُن گندم در کوهدشت خریداری شده است که بیشترین رقم موجود در استان لرستان است و به موقع تحویل کشاورزان عزیز داده شده است.

معاون فرماندار کوهدشت خطاب به معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز گفت: کمبود حفره‌های چاه‌های زیرزمینی به تبع آن کمبود آب، کمبود و نواقص در شبکه بهداشت و درمان شهرستان و نبود متخصص و مسئله مهم اشتغال از مسائل مهم و ضروری است و نیاز به برطرف شدن دارند، امیدواریم در این خصوص ما را همراهی کنید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.