تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

همایش بررسی موانع توسعه در استان لرستان برگزار می شود

  • کد خبر : 57223
  • 08 مهر 1393 - 14:32

    به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پانا، علی کورانی‎فردر جلسه کارگروه پژوهش و فناوری استان لرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور و تداعی‎کننده رشادت و ایثارگری مدافعان جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: در کشور ما پژوهش‎ و تحقیقات کمتر عملیاتی می‎شود در حالی که پژوهش‎ باید کاربردی باشد، تا منجر […]

 _MG_1891

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پانا، علی کورانی‎فردر جلسه کارگروه پژوهش و فناوری استان لرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور و تداعی‎کننده رشادت و ایثارگری مدافعان جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: در کشور ما پژوهش‎ و تحقیقات کمتر عملیاتی می‎شود در حالی که پژوهش‎ باید کاربردی باشد، تا منجر به تولید محصول و ثروت شود.
وی ادامه داد: امروزه رشد شتابان علم و فناوری در جهان در حال اجرا است که عقب افتادن از این حرکت خسارت‎های جبران‎ناپذیری را برای کشور به دنبال دارد، پیشینه نباید عامل توقفی برای ما باشد، اگر جایگاه خود را باور داشته باشیم، با تغییر عملکرد به فکر جبران هستیم.
معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان بیان داشت: در استان لرستان به منظور برون‎رفت از این موضوع تمام امکانات وجود دارد، اما؛ نگاه جزیره‎ای حکم‌فرما در مدیریت استان سبب عدم برقراری پیوند می‎شود، این در حالی است که دانش، تحقیقات و پژوهش باید به فناوری تبدیل شود و از ظرفیت‎های استان استفاده بهینه انجام گیرد.
وی اضافه کرد: در بخش گیاهان دارویی ظرفیت زیادی در استان لرستان وجود دارد که می‎توانند مشکل بیکاری را حل کند، بنابراین ما باید به خوبی از این ظرفیت‏ ها استفاده کنیم.
معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه برنج دم سیاه دورود با کیفیت‎ترین برنج در دنیا شناخته شده است، بنابراین استان لرستان به منظور توسعه نیازمند مدیریت، فرهنگ‎سازی و عزم ملی است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. توخود حجاب خودی حافظ از میان برخیز

  2. یه گو یه میدون آقای کورانی
    بینم قافله چونه مرانی

  3. سللام مگر اقای کورانی فرد کاری برای این کوهدشت بکند ودیگرهچ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.