- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

هدیه نیکوکار کوهدشتی در قبال تحویل ماهواره

81332666-5986404

 

نیکوکار کوهدشتی در حالی هزینه خرید ۴۰ دستگاه مبدل دیجیتال(ست آپ باکس) برای اهالی روستای بره انار کشماهور شهرستان کوهدشت در استان لرستان را تقبل کرد و این افراد به صورت داوطلبانه ماهواره خود را تحویل دادند.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، رضا درویشی هدف از این اقدام را آگاهسازی مردم از تبعات منفی این وسیله مخرب و جلوگیری از هم گسیختگی بنیان خانواده ذکر کرد.
در اقدامی خودجوش و داوطلبانه اهالی روستای بره انار کشماهور شهرستان کوهدشت ۴۰ دیش و تجهیزات ماهواره را به مسوولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تحویل دادند.
امام جمعه کوهدشت در آیینی که به همین مناسبت برگزار شد، گفت: راهکارهای کارشناسانه و استفاده از گزینه های جایگزینی از آثار مخرب ماهواره در جامعه جلوگیری می کند.
حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، ماهواره را از ابزارهای بسیار خطرناک دشمن در تهاجم فرهنگی دانست و افزود: یکی از دغدغه های اساسی امروز بسیاری از خانواده ها تهاجمی است که از ناحیه شبکه های ماهواره ای شکل گرفته و بدون تردید یکی از اهداف این شبکه ها خانواده ها هستند.
وی ترویج بی بند و باری و بی حجابی در جامعه را از اهداف اصلی جبهه استکبار دانست و گفت: امروز دشمن با شبکه های مخرب ماهواره ای به دنبال فرو پاشی نظام خانواده و ترویج افکار غربی در بخشهای اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و آسیب رساندن به کانون خانواده است و از این راه می خواهد نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرد.
امام جمعه کوهدشت همچنین خواستار برگزاری اینگونه طرحها در سطح جامعه شد تا نفوذ این وسیله نامانوس در فرهنگ اسلامی و خانواده ها کمتر شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهدشت نیز گفت: در اجرای طرح فرهنگی مقابله با دجالواره و در راستای اجرای برنامه های بصیرتی و روشنگری ناحیه مقاومت سپاه، ۴۰ نفر از اهالی روستای بره انار کشماهور شهرستان کوهدشت اقدام به تحویل دیش های ماهواره و تجهیزات آن کردند.
سرهنگ عباس آدینه وند افزود: در این راستا برنامه های دیگری در دست اقدام است که در آینده رسانه ای خواهد شد.
روستای بره انار کشماهور در ۴۰ کیلومتری شهر کوهدشت قرار دارد.