تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

نخستین مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 57256
  • 08 مهر 1393 - 20:03

  با حضور مدیرکل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، واحد فناوری داروئی خرم آباد به عنوان نخستین مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان افتتاح شد. به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم، عصر امروز با حضور حمیدرضا خرم خورشید مدیرکل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، واحد فناوری دارویی خرم آباد به عنوان نخستین […]

139205301451471381025963

 

با حضور مدیرکل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، واحد فناوری داروئی خرم آباد به عنوان نخستین مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان افتتاح شد.

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم، عصر امروز با حضور حمیدرضا خرم خورشید مدیرکل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، واحد فناوری دارویی خرم آباد به عنوان نخستین مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان افتتاح شد.

حسن کایدی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم اظهار کرد: افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت واحدهای فناوری دارویی در پردیس کمالوند دانشگاه علوم پزشکی  اتفاقی مناسب برای استان لرستان است و فردا نیز  مرکز رشد تجهیزات پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این مراکز با هدف انجام تحقیقات کاربردی و تجاری سازی ایده های علمی در راستای توسعه استان در حوزه سلامت ایجاد و راه اندازی می شوند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: از سوی پارک علم و فناوری استان دو قطعه زمین ۳۰ هکتاری برای ساخت مراکز تحقیقاتی و مراکز رشد در خرم آباد و بروجرد تهیه شده است و در دراز مدت مراکز تحقیقاتی و مراکز رشد در این فضاها احداث می شود و این اقدام ارزشمند بطور قطع و یقین تحول عظیمی در حوزه تحقیقات در لرستان ایجاد می کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.