تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

کتاب گزیده موضوعی وصیت نامه شهدای استان لرستان منتشر شد

  • کد خبر : 57286
  • 09 مهر 1393 - 0:43

  به گزارش میرملاس نیوز، وصیت نامه شهدای استان لرستان برگرفته از فرازهایی از وصیت نامه برخی از شهدای به خون خفته استان لرستان مشتمل بر جملاتی از وصیت نامه تعداد ۱۰۷ شهید عزیز، در ۱۴ موضوع به چاپ رسیده و منتشر شده است. در این کتاب جملاتی از وصیت نامه تعداد ۱۰۷ شهید عزیز […]

 233

به گزارش میرملاس نیوز، وصیت نامه شهدای استان لرستان برگرفته از فرازهایی از وصیت نامه برخی از شهدای به خون خفته استان لرستان مشتمل بر جملاتی از وصیت نامه تعداد ۱۰۷ شهید عزیز، در ۱۴ موضوع به چاپ رسیده و منتشر شده است.
در این کتاب جملاتی از وصیت نامه تعداد ۱۰۷ شهید عزیز در ۱۴ موضوع شامل: وحدت یکپارچگی در کلام شهدا، ولایت و رهبری در کلام شهدا، عدالت در کلام شهدا، سیدالشهدا (ع) در کلام شهدا، حجاب در کلام شهدا، اخلاق اسلامی در کلام شهدا، نماز در کلام شهدا، مرگ و شهادت در کلام شهدا، امام خمینی (ره) در کلام شهدا، قرآن در کلام شهدا، آزادی در کلام شهدا، فلسطین و آزادی قدس در کلام شهدا، توصیه شهدا به فرزندان، توصیه شهدا به عموم مردم پرداخته شده است.
این کتاب توسط حاج مراد روشنی (مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان)، اکبر زیودار، شکراله یاسمی فرد، فرحزاد جهانگیری تدوین و با شمارگان هزار نسخه چاپ شده است.
سایر مشخصات کتاب به شرح ذیل می‌باشد:
عنوان کتاب: گزیده موضوعی وصیت نامه شهدای استان لرستان – اسناد ماندگار۱
شمارگان: ۱۰۰۰ نسخه
نوبت چاپ: اول ۱۳۹۳
ناشر: انتشارات شاپورخواست

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. باسلام و ادب
    کار بسیار خوبیست . ما برای همیشه در مقابل کار عظیم شهدا شرمساریم ، سرافکنده ایم ، و مسئولیم . شهدا کاری حسینی کردند ماباید کاری زینبی کنیم در غیر اینصورت یزیدی هستیم . کار شهیدان فوق العاده بود و لذا باید وصایای این عزیزان که در میان آتش و خون نوشته شده به گوش نسل جدید نیز برسد . خداوند بزرگ به عوامل این سایت و نویسندگان کتاب مذکور توفیق خیر و اجر عنایت فرماید.

  2. سلام . امید وارم از وصیت کلیه شهدائ استفاده شود . گزینه ی نباشد

  3. باسلام و تشکر از این اقدام زیبا و سازنده
    مناسب دیدم فرمایشی از امام شهیدان که در سال ۱۳۶۰ در مقدمه مجموعه ای از وصیت نامه شهیدان آمده است را تقدیم نمایم :

    تقریظ بر کتاب « پیام خون » حاوى بعضى از وصایاى شهدا

    بسم الله الرحمن الرحیم‏

    آنچه مقابل شماست جملاتى ازوصیت هاى عده ‏اى از شهداى انقلاب اسلامى است.

    براستى انسان را به یاد شهداى صدر اسلام مى ‏اندازد. من شرمم مى‏ آید که خود را در مقابل این عزیزان سرشار از ایمان و عشق و فداکارى به حساب آورم؛ آنان با عشق به خداى بزرگ به معشوق خویش پیوستند و ما هنوز در خم یک کوچه هم نیستیم.

    خداوندا، این عزیزان از خود گذشته را در جوار رحمت خود بپذیر، و ما را از قیدها و بندهاى خودبینى و خودخواهى نجات مرحمت فرما.

    ۱اردیبهشت ۱۳۶۰/ ۱۶ ج ۲ روح الله الموسوی الخمینى

    منبع : صحیفه امام خمینی ج ۱۴ ص ۳۱۰

  4. کار بسیار خوبی است برای نسل جوان ان هم در این موقعیت واین شرایط زمانی خدایی ما شرمنده شهدا هستیم نسل جوان باید بدانند شهدای عزیز ما این وصیت نامه ها رادر میان اتش خون نوشتن رفتن روح تمامی شهدا شاد وخداوند به کسانیکه دراین راه زحمت میکشند اجر اخروی ودنیوی اعطا فرماید(امین یارب العالمین)

  5. سلام بر شهیدان
    خیلی عالیه، خداوند اجرتون بده
    یا علی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.